Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sol så det bländas här och Megaras päls gnistrar i solskenet. Trött som fasiken efter att ha varit uppe hela natten. Hjärnan är mush, tänkte trilla säng men behöver hämta ut mina sensorer först. Mail från försäkringsbolaget att jag måste skicka in massor av dokument jag redan skickat in, och hur sjutton ska jag skicka in kvitto på något jag ärvt? Får lite lätt ågren över det. Det får vara till imorgon känner jag just nu.
Fick mail om att jag kan få köpa ut chromebooken för 1200, never bäver.
Ja alltså på veckodagarna vet jag att det inte kommer bli av. Det blir för krångligt om jag och min bror ska ta oss in till stan därifrån. Bussen går bara en gång i timmen in till stan därifrån (för er som bor på landet kanske det är ofta, men här där vi bor går det två bussar i kvarten ) och pappa har sagt att vi inte kommer sova över där i helgen. Så jag tänker att jag tar det med mamma sen... så får hon prata med pappa igenNej, nu får du sätta ner foten. Du ska inte behöva sova där. Får du inte sova själv hemma?
HerregudTillägg: Nej, pappa vill inte att jag är hemma själv. Speciellt inte på natten. Så i så fall lär han skicka mig till mamma istället. Men det har ju inte jag något emot direkt
Jag tänkte gå en promenad men det blåser ju tvåtusen sekundmeter
Samma här....... Det får nog bli promenad med regnkappa på, för säkerhets skull.......Ute är det ömsom sol och regn.
Den verkar dra sig hitåt ocksåJag ser något gult uppe i himlen!