Helt rätt, det gör det nog. Nä, sådana finesser har jag inte heller.....Finns de som har kran för bubbelvatten så trodde det var en sådan du menade. Men mitt kök är gammalt och enkelt. Inte överdrivet elektronisk ✌✌
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt rätt, det gör det nog. Nä, sådana finesser har jag inte heller.....Finns de som har kran för bubbelvatten så trodde det var en sådan du menade. Men mitt kök är gammalt och enkelt. Inte överdrivet elektronisk ✌✌
Jag tänker att det är seriöst att fråga uppfödare. Det visar att ni inte vill köpa katt för att sedan riskera att behöva omplacera den.Våra katter, hos pappa, är Ragdolls
Min bror tål som sagt katterna väldigt bra. Även om man hade kunnat önska att pappas tjej dammsög något oftare - som var pappas krav för att katterna skulle få flytta in.
@karamelldrottningen, ja men precis! Vi tänkte som sagt ta kontakt med någon uppfödare och säga att vi är väldigt intresserade. Och säga att vi gärna hälsar på först för att se om vi (mamma) tål katterna. Det kanske låter lite konstigt att fråga en sån grej, men vi känner ingen med varken Sibirisk katt eller Rex och vi tänker att det skadar ju inte att fråga
Vilket civilkurage den mannen har läs bara inte kommentarerna för då tappar man hoppet om mänskligheten igen.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dOynaA/personlige-tranaren-murphy-ar-mannen-i-vita-trojan
Ha, skönt att höra. Jag har en gigantisk crush (vad heter det på svenska? ) på en 32- åring, jag fyllde 51 häromveckanKöpte sneakers för 8 lakan pga ville va lite cool och är även smygkär i den franska killen som jobbar i butiken Min ömma moder anser att jag citat ”tappat det” Hon bara hur gammal är sneakers-killen. Jag ba: ”Han är nog 18”.
Nu målar jag som en galning och dricker kaffe.
Vilket civilkurage den mannen har läs bara inte kommentarerna för då tappar man hoppet om mänskligheten igen.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dOynaA/personlige-tranaren-murphy-ar-mannen-i-vita-trojan