Vad gör vi? Del CX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Något fantasilös väderprognos..... ;)
20200608_220159.webp

Funderar på att hitta ett jobb i Örebro, flytta dit och utnyttja min köpoäng till en hyresbostad. Så får jag testa på att bo där igen och se om jag trivs där nu också.
Fast frågan är ju såklart fortfarande om att ens hitta något jobb som här ... men chansen är större till egen bostad där än här.

Kan inte sova.. :crazy: Det är för varmt och jag är orolig över en massa saker. Har inte fått reda på mina betyg och om jag ens klarade alla kurser pga frånvaro. Hoppas att det skickas ut i veckan. Ekonomin är inte så rolig heller, den har ju visserligen varit dålig länge nu men när räkningen på bilens försäkring kom så rullade ångesten igång igen.

Men på plussidan har jag betalat sista månaden på gymkortet och halverat kostnaden på mitt mobilabonnemang. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
80 81 82
Svar
1 628
· Visningar
43 716
Senast: Flavor
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 116
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·
Svar
1 999
· Visningar
56 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok