Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har tagit undan de nytvättade sängkläderna, gjort kräftstjärtar i vitlökssås, kokat ris och gjort matlåda till imorgon natt, diskat, städat kattlådan, packat upp Smakbox, tvättat sminkborstarna, sms:at hovslagaren om ny tid och gjort brysselkål i airfryern.
Klockan 13.30 ska jag ringa tandläkaren och omboka tid för dotterns tandställning.
Nu ska jag fixa lite med jobbets idrottsförening.

Nu är även bankgrejerna fixade. Kommer ha en del att pyssla med även på jobbet, där jag sköter bokföringen, men det blir förhoppningsvis lugna nätter i helgen :)
I nov är det dags att deklarera så ska nog kika även på det.

Dagens städkatt är bortrest, men jag har tillfälliga städgrisar istället! 🥰
20231012_130130.webp

Solsken och skapligt väder.
Tack och lov för blåsten som varit. Jag har inte speciellt mycket löv på tomten alls. De har blåst ut i dungen. Min kropp tackar :laugh:

Har en paj i kylskåpet och längtar efter att ta fram den och skära en bit. Det är chevre- och quinoareceptet @Lillgrådis tipsade om. Gör den varje år när morötter och betor är klara :love::d

Solsken och skapligt väder.
Tack och lov för blåsten som varit. Jag har inte speciellt mycket löv på tomten alls. De har blåst ut i dungen. Min kropp tackar :laugh:

Har en paj i kylskåpet och längtar efter att ta fram den och skära en bit. Det är chevre- och quinoareceptet @Lillgrådis tipsade om. Gör den varje år när morötter och betor är klara :love::d
Våra löv får ligga kvar till våren. Maskarna tackar. Grannen har blåst med spökjägaren 3 ggr redan på gräset. Förmodligen samma löv alla ggr.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 112
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Vad heter det när en person säger eller gör saker som är precis på rätt sida gränsen i syfte att det ska bli svårt för den utsatte att...
2
Svar
20
· Visningar
1 204
Senast: Freazer
·
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 424
Senast: tanten
·
Svar
1 999
· Visningar
55 690

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser