Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Våra löv får ligga kvar till våren. Maskarna tackar. Grannen har blåst med spökjägaren 3 ggr redan på gräset. Förmodligen samma löv alla ggr.
Jag krattar mest gångar genom lövmattorna.På våren krattar jag ihop i högar och eldar.

Jag har mängder av stora lönnar runt tomten och de släpper orimliga mängder löv. En bekant sa att jag ju kunde köra över dem med gräsklipparen bara. Jo ja, funkar sådär när lövmattan är en dm tjock på sina ställen.....
Men inte i år. De har blåst bort :banana:
 
Sitter och gör påsbyte samtidigt som jag försöker övertala mig själv om att det gör nytta.
Har en stor godispåse på bordet framför mig och funderar på att äta så jag mår illa.
Jag är så less på livet just ny. Vad är det för mening? Allt skiter sig ingen idé att försöka ens.
Helvete vad jag saknar sambon just nu. 😭
Bättre det varit jag som försvunnit.
 
Sitter och gör påsbyte samtidigt som jag försöker övertala mig själv om att det gör nytta.
Har en stor godispåse på bordet framför mig och funderar på att äta så jag mår illa.
Jag är så less på livet just ny. Vad är det för mening? Allt skiter sig ingen idé att försöka ens.
Helvete vad jag saknar sambon just nu. 😭
Bättre det varit jag som försvunnit.

Du skulle saknas oss valdigt mycket har pa buke om du forsvann ... Du ar viktig!:heart
 
Sicken sjujäkla träningsvärk efter barbackaridningen i förrgår 😅. Inte ridit barbacka ordentligt på bra länge och eftersom det inte blir någon Halloweenhoppning i år och vi missade deras p&j lite tidigare så passade jag istället på att anmäla oss till p&j på hemmaplan med Holmen-hoppets "rosa-bandet-hopp"; roligt för en bra sak ❤ (en slant av startavgiften går till bröstcancerfonden). Men eftersom vi inte är igång ordentligt så fick det bli att utmana mig/oss på annat vis- hoppa en låg kryssbana barbacka första gången 😄😍.
 
Äter tomatsoppa framför datorn och försöker övertyga katten att de inte är bra för en liten brun burmamage. Har inte så stor framgång. Hela ryggen är spänd men gör inte lika ont som förut pga panadol. Men nu kan jag inte ta några förrän jag vaknar upp mitt i natten.
 
Maken och jag bestamde oss for att ata middag pa ett av staden's bryggerier i kvall. Maten var god men, MY GOD, det var HOT♨️ och kravde ett glas vin till. Da man bor i en "vin dal" har aven bryggerier bra vin pa matsedeln.:p Det enda "problem" man kan se dar ar att *ett glas* vin ar en kvarts flaska.😶😄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp