dags att träffa en läkare tycker jag!För att tillägga i allt gnölet. Har svårt för att andas, hjärtat slår tugnt och jag hostar till på något sätt. Det här suger! Ge mig tillbaka min nåorlunda fungerade kropp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
dags att träffa en läkare tycker jag!För att tillägga i allt gnölet. Har svårt för att andas, hjärtat slår tugnt och jag hostar till på något sätt. Det här suger! Ge mig tillbaka min nåorlunda fungerade kropp.
Borde inte du gå till en läkare? Det verkar ju allt annat än bra just nu, du måste ta hand om dig
Vad glad jag blev av din stickade tröja! SuperfinMin hjärna är fortfarande kass och humöret svajigt så struntade helt i alla måsten och borde idag och åkte ut i skogen innan jobbet. Termos med varm choklad och en matsäcksmacka följde med ut, och hem kom en korg med svamp. Dessutom lite lättare till sinnes, skogen är verkligen bra för själen.
Lagade spagetti med svampsås till kvällsmat, inte fy skam.
Visa bifogad fil 129874
Det hjälper inte bättre att ta 3, man zka ta 2 inte flera åt gången, varför måzte du alltid överdozera tabletterLåg och frös så jag skakade under vinterdunet och hade vansinnigt ont. Gick upp tog inte ipren utan tre panadol. Mår illa (för många pandol därför är ipren bättre). Tog en lång mycket varm dusch. Ryggen är lite bättre, om det är panadolen eller duschen låter jag vara osagt.
Hjärtat slår lite ojämnt - ingen ide att hetsa upp sig, jag har kollat och jag har en mild! störning. Tänker nog att allt går tillbaka till nacken.
Det hjälper inte bättre att ta 3, man zka ta 2 inte flera åt gången, varför måzte du alltid överdozera tabletter
Åh tack snälla! Stickade den i somras och typ bor i den nu.Vad glad jag blev av din stickade tröja! Superfin