Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det känns lite lyxigt idag. Kursuppgiften lämnade jag in igår, och det är första dagen på flera dagar som jag inte behöver sitta med InDesign och Photoshop. Jag TYCKER att det är kul, men det är jätteskönt att få en ledig dag idag :) ! Så nu sitter jag och slötittar på Hela Sverige Bakar, och sedan ska jag nog ta mig ett skumbad. Våfflor blev det idag, och äggvåfflorna levererade som vanligt :up: ! Fina våfflor och inga fler brännmärken på mig...:D
 
Det krigas och oskyldiga drabbas. Skjutningarna i Sverige ökar, allt galnare tillvägagångssätt.
En kompis brorsbarn är spårlöst försvunnet.
En bekant till familjen blir allt sämre av sin fucking cancer.
Jag lider med alla. De jag känner och de jag aldrig har träffat.
Ibland önskar jag att jag kände mindre för idag känner jag alldeles för mycket.
 
Min hjärna är fortfarande kass och humöret svajigt så struntade helt i alla måsten och borde idag och åkte ut i skogen innan jobbet. Termos med varm choklad och en matsäcksmacka följde med ut, och hem kom en korg med svamp. Dessutom lite lättare till sinnes, skogen är verkligen bra för själen. 🙌🏻💫

Lagade spagetti med svampsås till kvällsmat, inte fy skam.

AAEA11CB-75E3-41B9-A1FB-98939F3DF59B.jpeg
 
Fullt ös medvetslös idag på jobbet, tack och lov för att jag hade min fina trea på slutet, de var visserligen lika trötta som jag men vi kunde göra något kul av del hela. Måste dock försöka ta ett samtal med en kollega i morgon som jag inte ser fram emot, men jag måste sätta ner foten och visa att man inte kan bete sig hur som helst. 🙄
 
Min hjärna är fortfarande kass och humöret svajigt så struntade helt i alla måsten och borde idag och åkte ut i skogen innan jobbet. Termos med varm choklad och en matsäcksmacka följde med ut, och hem kom en korg med svamp. Dessutom lite lättare till sinnes, skogen är verkligen bra för själen. 🙌🏻💫

Lagade spagetti med svampsås till kvällsmat, inte fy skam.

Visa bifogad fil 129874
Vad glad jag blev av din stickade tröja! Superfin
 
Låg och frös så jag skakade under vinterdunet och hade vansinnigt ont. Gick upp tog inte ipren utan tre panadol. Mår illa (för många pandol därför är ipren bättre). Tog en lång mycket varm dusch. Ryggen är lite bättre, om det är panadolen eller duschen låter jag vara osagt.

Hjärtat slår lite ojämnt - ingen ide att hetsa upp sig, jag har kollat och jag har en mild! störning. Tänker nog att allt går tillbaka till nacken.
 
Låg och frös så jag skakade under vinterdunet och hade vansinnigt ont. Gick upp tog inte ipren utan tre panadol. Mår illa (för många pandol därför är ipren bättre). Tog en lång mycket varm dusch. Ryggen är lite bättre, om det är panadolen eller duschen låter jag vara osagt.

Hjärtat slår lite ojämnt - ingen ide att hetsa upp sig, jag har kollat och jag har en mild! störning. Tänker nog att allt går tillbaka till nacken.
Det hjälper inte bättre att ta 3, man zka ta 2 inte flera åt gången, varför måzte du alltid överdozera tabletter
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp