Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobb. Sjukt omotiverad och vet inte riktigt hur jag ska ta tag i dagen men det får lösa sig.

Sagt nej till tapetsering. Får lösa det själv på något vis. Kommer inte ha råd. Vet ju inte vad jag får ut mm så bäst att hålla i allt.

Ska även sälja av lite hemma.

Äga 2 hus och betala för på 1 sjuklön är inte så roligt :/
 
Blev spontan och köpte biljetter til Sarah Klang! Aldrig hört hennes musik tidigare, första gången igår, kollade hennes spelplan och insåg att hon kommer ju hit.
Tar med sambon på date 🥰
 
Sitter på händerna då jag väldigt gärna vill skriva ett mail, men jag bör inte skriva det mailet just nu för då får andra reda på att jag har koll på saker jag inte ska ha koll på. :angel:

Annars sitter jag och försöker komma ikapp massa saker och hoppas på att det kan vara en sån dag när inget händer och ingen behöver något från mig så jag kan komma ikapp någon himla gång. :cautious:
 
Blev spontan och köpte biljetter til Sarah Klang! Aldrig hört hennes musik tidigare, första gången igår, kollade hennes spelplan och insåg att hon kommer ju hit.
Tar med sambon på date 🥰
Är på god väg att göra samma sak. Hörde talas om henne för första gången för cirka 20 minuter sedan men har redan hunnit lyssna igenom ett par låtar och konstatera att henne gillar jag. Dessutom kommer hon till min stad här i Skottland om två veckor, samtidigt som mina föräldrar är och hälsar på, så jag kanske tar med mina föräldrar på date helt enkelt :D
 
Valp-katten har hittat nytt sovställe. Tänkte jobba vid skrivbordet idag. Får väl sitta vid köksbordet istället. 😅

3A14471C-031D-4E78-927E-AD3FA29A7432.jpeg
 
Pust! Vad bra att man hade glömt att man hade ofärdiga kurser på universitetsnivå sedan 8 år som gör att jag inte ännu kan få csn för kurserna jag är antagen till året ut. Har en godkänd 100 p kurs med att tillgodoräkna med dessa två när de är klara(eller ja 67 p till men är ju inom samma tidsperiod) DÅ kan jag få csn igen. Tills dess plugga typ "gratis" med liten helgglön på extrajobbet, har sparkonto som är tänkt till studier från början och hjälp av sambon så blir att leva ännu mer ekonomiskt två månader då för tillbaka till arbetsförmedlingen och csn problemet kvarstår känns inte lockande när jag inte måste!
 
Hela ryggen är en enda stor kramp från nacken ner hels ryggen. Jag kunde bokstavligt inte resa mig upp idag. Släpade mig på något sätt jobbet. Har ett viktigt möte klockan 3 så tills det ska jag hålla mig på benen. Eller snarare antingen på yoga mattan eller framför datorn. Det gör ont ända ut i armarna och benen. En kille som kom erbjöd sig att känna på den (absolut ingenting sånt) och sa jag är spänd som en fiolsträng i hela ryggen. Tur att jag har en tid med sjukgymnasten imorgon.
 
Är på god väg att göra samma sak. Hörde talas om henne för första gången för cirka 20 minuter sedan men har redan hunnit lyssna igenom ett par låtar och konstatera att henne gillar jag. Dessutom kommer hon till min stad här i Skottland om två veckor, samtidigt som mina föräldrar är och hälsar på, så jag kanske tar med mina föräldrar på date helt enkelt :D
Så kul! 😄 🙌🙌
 
Sitter här med tårar i ögonen. mina kollegor har fixat ordentlig krok för upphägning av mina påsar när jag är på jobbet 😍

Jag kan ju göra påsbytena på jobbet men haft lite problem med upphägning. Nu fixade kollegorna en rejäl krok från taket.

Satan vilken bra arbetsplats jag har
 
Haha ja, vi gillar ju inte att ha mycket saker, men har lyckats slarva bort två stycken och hade sönder två stycken förra veckan, så nu behövs det köpas in ett nytt set.
Har ni aldrig ätande gäster? Kommer hela sambons släkt är det typ 50 Pers. Jag hoppas på kunna återuppta jul och påskbufferna vi hade förr.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp