Inte kom honkatten in igårkväll inte; jamade upprört och ville in i morse . Ätit frukost och druckit kaffe, kör diskmaskinen, nyhetsmorgon står på, eldar och nu ska ungkatten få följa med ut i selen och in ved .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men wowSnart jobb.
Sitter som vanligt och förundras över hur duktig sonen är på att rita, fyllde 6år i september.
#fredagsskryt
Visa bifogad fil 129897
Vad ska du studera?Snaaart helg igen och sista lediga innan distanstudierna drar igång .
Ett par kurser på gymnasienivå; Personlig försäljning 1 och Branschkunskap inom handel och administrationVad ska du studera?
Men de är goda att äta!Varit förbi hos grannens stall.
Fick en härva kasserat elband och trampstolpar som de fått felllevererade nån gång. Perfekt!
De ska sättas runt mitt trädgårdsland nästa säsong. Så får jag se om det lyckas hålla rådjurseländena borta från mina odlingar.
Hatar rådjur
De äter upp det jag odlar och pepprar min gräsmatta med fästingar.
Men de är goda att äta!
Suttit i telefon med Apoteket. Går inte att få tag på Saxenda. Fan, kommer få börja om med upptrappning igen.
Finns det inte någonstans i Sverige? Jag skulle gärna hämta ut och skicka åt dig om det finns i närheten av mig
Tänkte så först jag med...Fästingarna?
(jag är dödstrött, det är fredag och jag är enormt less på min mellanchef just nu)