Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick just göra en orosanmälan igen på en barndomsvän som uppenbart har starka vanföreställningar och verkar ha en psykos igen då jag fått ett meddelande som var oerhört obehagligt och riktigt verklighetsfrånvänt. Kruxet är att personen bor på ett gruppboende där man inte verkar märka någonting alls? :confused:
 
Varit förbi hos grannens stall.
Fick en härva kasserat elband och trampstolpar som de fått felllevererade nån gång. Perfekt!

De ska sättas runt mitt trädgårdsland nästa säsong. Så får jag se om det lyckas hålla rådjurseländena borta från mina odlingar.

Hatar rådjur :rage:
De äter upp det jag odlar och pepprar min gräsmatta med fästingar.
 
En pumpkin latte med en extra shot expresso på vägen hem från jobbet
Ska till Vc snart pga fästing bettet
Sedan ikväll ska jag på bio premiär
 

Bifogade filer

  • received_823607229662212.jpeg
    received_823607229662212.jpeg
    174,4 KB · Visningar: 9
Varit förbi hos grannens stall.
Fick en härva kasserat elband och trampstolpar som de fått felllevererade nån gång. Perfekt!

De ska sättas runt mitt trädgårdsland nästa säsong. Så får jag se om det lyckas hålla rådjurseländena borta från mina odlingar.

Hatar rådjur :rage:
De äter upp det jag odlar och pepprar min gräsmatta med fästingar.
Men de är goda att äta!
 
Finns det inte någonstans i Sverige? Jag skulle gärna hämta ut och skicka åt dig om det finns i närheten av mig :heart

Vad gullig du är. :heart Tyvär måste den vara kontinuerligt kyld i kylskåp. Apoteket hade den på ett apotek i hela Sverige – vet ej vilket – och FASS säger felaktigt att det finns på Avion. Ska ringa om det i centrum och dubbelkolla med.

Gah! Hade läkaren förskrivit Mysimba hade vi inte varit här.
 
Arbetsdagen lider mot sitt slut. Det är fredag och jag har avverkat mina 39,75 timmar som jag förväntas prestera under veckan. Jag har förberett en viktig dragning jag har på måndag och är väl så klar jag kan bli. Det är ingen idé att jag putsar mer på min presentation.

Jag har en rapport kvar att läsa och en mugg kaffe att dricka. Sen är det helg!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 897
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp