Vad gör vi? Del CLXXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
För övrigt kikade jag nyss in i stallet. Hästarna stod och tuggade. Det ljudet alltså! :heart

Brasa i kaminen, katt under täcket och en vän på intågande.

Dagens bu är att hemtjänsten hällde ut 5 portioner kycklingsoppa som jag glömt på nedkylning i diskhon. Kändes så skönt att ha hela helgens mat klar!
 
Jag trodde elbanden. :bag: Oklart om elband eller fästingar känns minst som en fredagsmiddag?O_o:laugh:

(:heart)
Förlåt för att jag krånglat till eftermiddagen med en flerstegsraket.
1-glad över elband och stolpar
2-elband och stolpar ska hägna in trädgårdslandet
3-inhägnaden ska (hoppas hoppas) hålla rådjuren borta från grönsakerna

Grundproblemet:
-rådjur är ohyra som äter grönsaker
-rådjur pepprar gräsmattan med fästingar så jag måste gå i kängor och långbyxor på min egen gräsmatta.
:D
 
Hemma från sjukgymnast. Jag var där alldeles för tidigt men knackade på och sa att jag var här. Han klämde och tittade och sa att jag har ordentliga spänningar/musklerna har dragit ihop sig. Tryckte hårt på några ställen vilket kändes en del. Satte på TENS and värmedyna. Ska leta fram min gamla TENS cefar son har någonstans. Tror dock inte att jag har några elektroder.

Någon som vet. Jag har definitivt tagit för mycket panadol, min mage strejkar och jag mår konstant illa. Ipren kan jag av kända skäl inte ta. Kan jag äta naproxen? Försökt titta på innehållsförteckningen men den blir jag inte mycket klokare av.

Förbannade VC och att det är fredag annars kunde jag kanske tittat in på någon närakut.
 
Hemma från sjukgymnast. Jag var där alldeles för tidigt men knackade på och sa att jag var här. Han klämde och tittade och sa att jag har ordentliga spänningar/musklerna har dragit ihop sig. Tryckte hårt på några ställen vilket kändes en del. Satte på TENS and värmedyna. Ska leta fram min gamla TENS cefar son har någonstans. Tror dock inte att jag har några elektroder.

Någon som vet. Jag har definitivt tagit för mycket panadol, min mage strejkar och jag mår konstant illa. Ipren kan jag av kända skäl inte ta. Kan jag äta naproxen? Försökt titta på innehållsförteckningen men den blir jag inte mycket klokare av.

Förbannade VC och att det är fredag annars kunde jag kanske tittat in på någon närakut.
Om du behöver medicinsk hjälp är det väl bättre att du ringer 1177 för råd?
 
På bussen hemåt. Så jäkla bra när man kan flexa och verkligen ha ett liv efter jobbet. Ikväll ska alla tre få springa samtidigt i paddocken. Men först hem och byta kläder. 🙌🤪
 
Halvligger i soffan med lilla Wilma på benen, Skrutt i klätterträdet, Fåntratt på golvet nedanför mig och varulven troligen i hallen. Nyss pratat med hovslagarn som ska komma vid 15 i morgon. Ser på The King's men och har Rio. :d
 
Hemma från sjukgymnast. Jag var där alldeles för tidigt men knackade på och sa att jag var här. Han klämde och tittade och sa att jag har ordentliga spänningar/musklerna har dragit ihop sig. Tryckte hårt på några ställen vilket kändes en del. Satte på TENS and värmedyna. Ska leta fram min gamla TENS cefar son har någonstans. Tror dock inte att jag har några elektroder.

Någon som vet. Jag har definitivt tagit för mycket panadol, min mage strejkar och jag mår konstant illa. Ipren kan jag av kända skäl inte ta. Kan jag äta naproxen? Försökt titta på innehållsförteckningen men den blir jag inte mycket klokare av.

Förbannade VC och att det är fredag annars kunde jag kanske tittat in på någon närakut.
Strejkar magen skulle iaf inte jag köra på naproxen/pronaxen.
De tar väldigt hårt på magen för en del personer och är magen redan paj pga överdosering av annan värkmedicin lär du snart ligga dubbelvikt och kallsvettig av magont.

Bästa vore ju om du slutar upp med att -helt i onödan- överdosera den medicin du kan ta och ta enligt ordination när det verkligen behövs.
 
Hemma från sjukgymnast. Jag var där alldeles för tidigt men knackade på och sa att jag var här. Han klämde och tittade och sa att jag har ordentliga spänningar/musklerna har dragit ihop sig. Tryckte hårt på några ställen vilket kändes en del. Satte på TENS and värmedyna. Ska leta fram min gamla TENS cefar son har någonstans. Tror dock inte att jag har några elektroder.

Någon som vet. Jag har definitivt tagit för mycket panadol, min mage strejkar och jag mår konstant illa. Ipren kan jag av kända skäl inte ta. Kan jag äta naproxen? Försökt titta på innehållsförteckningen men den blir jag inte mycket klokare av.

Förbannade VC och att det är fredag annars kunde jag kanske tittat in på någon närakut.
Jag za ju till dig!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 897
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 428
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp