Jag trodde elbanden. Oklart om elband eller fästingar känns minst som en fredagsmiddag?Fästingarna?
(jag är dödstrött, det är fredag och jag är enormt less på min mellanchef just nu)
()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde elbanden. Oklart om elband eller fästingar känns minst som en fredagsmiddag?Fästingarna?
(jag är dödstrött, det är fredag och jag är enormt less på min mellanchef just nu)
Förlåt för att jag krånglat till eftermiddagen med en flerstegsraket.Jag trodde elbanden. Oklart om elband eller fästingar känns minst som en fredagsmiddag?
()
Om du behöver medicinsk hjälp är det väl bättre att du ringer 1177 för råd?Hemma från sjukgymnast. Jag var där alldeles för tidigt men knackade på och sa att jag var här. Han klämde och tittade och sa att jag har ordentliga spänningar/musklerna har dragit ihop sig. Tryckte hårt på några ställen vilket kändes en del. Satte på TENS and värmedyna. Ska leta fram min gamla TENS cefar son har någonstans. Tror dock inte att jag har några elektroder.
Någon som vet. Jag har definitivt tagit för mycket panadol, min mage strejkar och jag mår konstant illa. Ipren kan jag av kända skäl inte ta. Kan jag äta naproxen? Försökt titta på innehållsförteckningen men den blir jag inte mycket klokare av.
Förbannade VC och att det är fredag annars kunde jag kanske tittat in på någon närakut.
Om du behöver medicinsk hjälp är det väl bättre att du ringer 1177 för råd?
Du tar inte upp någons tid. Här vet du inte vem som svarar dig. Någon kan säga att det går bra, men det kan vara ett jättedåligt råd. Ring vården om du vill ha riktiga svar!Jo men vill inte ta upp deras tid när jag kan slänga ut en fråga om någon vet vad naproxen innehåller.
Strejkar magen skulle iaf inte jag köra på naproxen/pronaxen.Hemma från sjukgymnast. Jag var där alldeles för tidigt men knackade på och sa att jag var här. Han klämde och tittade och sa att jag har ordentliga spänningar/musklerna har dragit ihop sig. Tryckte hårt på några ställen vilket kändes en del. Satte på TENS and värmedyna. Ska leta fram min gamla TENS cefar son har någonstans. Tror dock inte att jag har några elektroder.
Någon som vet. Jag har definitivt tagit för mycket panadol, min mage strejkar och jag mår konstant illa. Ipren kan jag av kända skäl inte ta. Kan jag äta naproxen? Försökt titta på innehållsförteckningen men den blir jag inte mycket klokare av.
Förbannade VC och att det är fredag annars kunde jag kanske tittat in på någon närakut.
Jag za ju till dig!!Hemma från sjukgymnast. Jag var där alldeles för tidigt men knackade på och sa att jag var här. Han klämde och tittade och sa att jag har ordentliga spänningar/musklerna har dragit ihop sig. Tryckte hårt på några ställen vilket kändes en del. Satte på TENS and värmedyna. Ska leta fram min gamla TENS cefar son har någonstans. Tror dock inte att jag har några elektroder.
Det dödar magen väldigt effektivtJo men vill inte ta upp deras tid när jag kan slänga ut en fråga om någon vet vad naproxen innehåller.