Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tittar på "den svenska tinderbedragaren" och jag upphör nog aldrig att förvånas över hur blåögda folk faktiskt kan vara
Nu är ju de där bedragarna skickliga på att manipulera folk... och jag tycker inte om victim blaming. Sedan råkar jag dessutom känna en av kvinnorna i programmet. Det är inte en blåögd person men en som gärna tror gott om andra och har en grundläggande välvilja.
Den zka jag prova en dag, lät o zåg gott utHar ätit en god gryta... Enkel och snabb men mycket smakrik !
https://www.niiinis.se/2020/02/03/kottfars-africana/
Härlig "chrunch" med jordnötterna ovanpå !
Att jag tycker folk är blåögda är knappast victim blaming.
Du bor inte inom rimligt avstånd från Göteborg/norra Halland? Jag gillar att tapetseraPå jobb. Sjukt omotiverad och vet inte riktigt hur jag ska ta tag i dagen men det får lösa sig.
Sagt nej till tapetsering. Får lösa det själv på något vis. Kommer inte ha råd. Vet ju inte vad jag får ut mm så bäst att hålla i allt.
Ska även sälja av lite hemma.
Äga 2 hus och betala för på 1 sjuklön är inte så roligt :/
Fast de hjälper ju inte bättre för att du tar tre istället för två, det är inbillning, inget annat. Sök hjälp för din överkonsumtion istället.Därför att jag vant mig så på panadol och jag nu har tagit dem för ofta. Låter jag bli att ta dem några dagar så blir det en 'reset' och jag kan gå tillbaka till normaldosen.
Men vackra är de!Skickade iväg sambon att köpa ett bord på Marketplace. Det här kom han hem med.
Visa bifogad fil 129936
Oklart vad jag ska göra med TRE bord?
Fast de hjälper ju inte bättre för att du tar tre istället för två, det är inbillning, inget annat. Sök hjälp för din överkonsumtion istället.
Skickade iväg sambon att köpa ett bord på Marketplace. Det här kom han hem med.
Visa bifogad fil 129936
Oklart vad jag ska göra med TRE bord?
Inga problem, när vill du hämta?Sälja ett till mig?