athena_arabians
Trådstartare
Inga problem, när vill du hämta?
Ska se vad som går att åstadkomma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga problem, när vill du hämta?
Han och jag. Jag har suktat efter hasselbackspotatis I en vecka minst.Äldsta sonen kom förut och berättade att han ville ha hasselbackspotatis till fläskfilén- så han blev visad hur man gör så nu väntar jag på mat
Äldsta sonen kom förut och berättade att han ville ha hasselbackspotatis till fläskfilén- så han blev visad hur man gör så nu väntar jag på mat
Ännu en grej att ställa "på lada"?Sälja ett till mig?
Måste ändå vara en härlig känsla att börja landa lite grann Minns när jag själv gjorde det här, en mysig glad känsla!Vi har fortfarande inte packat upp och lokaliserat alla prylar. Vi körde en del saker till lagret som mellanlandning. Och det har nog hamnat lite fel saker på både lager och hemma.
Idag har jag äntligen lokaliserat 2 hudkrämer jag använder dagligen normalt och ”lade på ett smart ställe”. Tusen tack från mitt nylle som började få torr-linjer av andra sämre krämer.
Nu ska jag rodda middag och har äntligen hittat alla köksverktyg etc. Stackars sambo kör i ööööösregn från Stockholm nu i mörkret. Är så enormt mycket vilt häromkring. Inte kul att köra i nu efter lång jobbdag!
Det är ju ändå fredag den 13:e skämt åsido, hoppas ni kommer ut fort. Kan inte vara kul.Dörren på husbilen vi lånar har gått i baklås så vi kommer inte ut. Lyckat
Ja, verkligen! När det börjar kännas som ett hem liksom. Vi har fått upp lite tavlor och sånt personligt som ger hemkänsla. Även om huset är nästan hälften så litet som förra så är det himla mysigt nu när sambo och hjälp har renoverat så fint!Måste ändå vara en härlig känsla att börja landa lite grann Minns när jag själv gjorde det här, en mysig glad känsla!
Elband går iaf hjortar under det verkar inte bekomma dom nämvärt. Jag o exet fick de flesta äpplen uppätna varenda år.Förlåt för att jag krånglat till eftermiddagen med en flerstegsraket.
1-glad över elband och stolpar
2-elband och stolpar ska hägna in trädgårdslandet
3-inhägnaden ska (hoppas hoppas) hålla rådjuren borta från grönsakerna
Grundproblemet:
-rådjur är ohyra som äter grönsaker
-rådjur pepprar gräsmattan med fästingar så jag måste gå i kängor och långbyxor på min egen gräsmatta.
I vännens erbjudande ingick ett aggregat. Sa att jag skulle testa såhär förstElband går iaf hjortar under det verkar inte bekomma dom nämvärt. Jag o exet fick de flesta äpplen uppätna varenda år.
Vad mysigt det låter.Linus ligger i soffan. Jag sitter i fåtöljen och tittar på Kunskapskanalen, en film om mossor. Jag dricker te. Det regnar.