Som sjukresa kanske Dit jaTaxi?
Hem får jag ingen sjukresa
Betala taxi själv blir runt 3000 och det finns inte på världskartan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som sjukresa kanske Dit jaTaxi?
Kan ingen skjutsa dig? Vän? Granne?Som sjukresa kanske Dit ja
Hem får jag ingen sjukresa
Betala taxi själv blir runt 3000 och det finns inte på världskartan
Låter väldigt konstigt att ag inte har någon försäkring som går in och täcker utöver själva skadanFinns i nte
NopeKan ingen skjutsa dig? Vän? Granne?
nej men så är detLåter väldigt konstigt att ag inte har någon försäkring som går in och täcker utöver själva skadan
Tror inte heller vi får något om mobilen går sönder på jobbet just för att vi behöver inte ha denLåter väldigt konstigt att ag inte har någon försäkring som går in och täcker utöver själva skadan
Så gott med vitkål och lingonsylt till.Steker raggmunk, så tillfredsställande
Hmm, vitkål alltså? Jag har stekfläsk redo här och lingon givetvis!Så gott med vitkål och lingonsylt till.
Jag förstår dig precisPanikar inför att påbörja medicinering med injektionspenna imorgon. Jag och min nålfobi ska till hälsocentralen och hämta ut nålar halv två och hjärtat håller på att hoppa ur bröstkorgen.
Panikar inför att påbörja medicinering med injektionspenna imorgon. Jag och min nålfobi ska till hälsocentralen och hämta ut nålar halv två och hjärtat håller på att hoppa ur bröstkorgen.
Hmm, vitkål alltså? Jag har stekfläsk redo här och lingon givetvis!
Jag förstår dig precis
Jag har också nålfobi och minns känslan när jag skulle börja med inj.penna.
Som en liten pepp, det ÄR inte samma sak som en spruta - det är mycket mildare.
Får du proffs-hjälp med 1a injektionen? Det fick jag av sköterskan på reumatologen, guld värt! Så om inte, be om det.
Som @Scata sa, be om hjälp så du vet hur du ska göra. En penna är något helt annat än en spruta. Nålen är så kort och fin att man knappt känner den och du bara skruvar fram den till antal enheter. Om du vill kan du tom halv blunda eller titta bort när du trycker in den. Jag vet att det känns läskigt och oöverstigligt just nu, men det blir bättre. Jag lovar
Panikar inför att påbörja medicinering med injektionspenna imorgon. Jag och min nålfobi ska till hälsocentralen och hämta ut nålar halv två och hjärtat håller på att hoppa ur bröstkorgen.
Ja, riven vitkål blandat med lite lingonsylt och stekt rökt tofu.Hmm, vitkål alltså? Jag har stekfläsk redo här och lingon givetvis!
Injektionspenna är ingen tjock kanyl så det klarar du , den är tunn!