Vad gör vi? Del CCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kul, hoppas ni hittar något. Hur blir väggar och golv?
Vi har inte kommit vidare heller, men det är för att jag inte kan bestämma mig.
Snickaren har dock beställt en större provbit av våtrumsmatta åt oss som vi ska hämta och titta på.
IMG20250131080422.webp

Golvet blir svart och väggarna vita. Svarta, eller grå, fogar. Väggarna vill vi ha med lite offset, som en tegelvägg.
Tror det kan bli bra.

På utställningen hade de gröna väggar till det svarta golvet, sjukt snyggt! Men vi kom fram till att det är bättre att ha lite spejsade möbler och neutrala väggar.

Men det är bra att få den skadadebesiktad! En kollega råkade ut för en smittnings olycka på en parkeringsplats, det syntes inte så stora skador. Men det var ganska stora skador när mekaniker kollade på bilen.
Ja, absolut och ersättning ska man ha när man får bilen påkörd. Ville mer öppna för att det finns många lösningar på kartan.

Dags för veckans sista arbetsdag! Sådär pigg efter gårdagens långpass, men det ska nog funka - och det känns bra att jobbat in några timmar komptid också (gjorde ett par timmar övertid igår kväll, utöver ordinarie kvällspass) :up: .

Städar. Och jag svär på att nästa gång vi ska ha kalas så ska inte bara maten beställas utan även städningen. Gillar inte att städa ens och i synnerhet inte att städa inför kalas. Så onödigt egentligen eftersom det även behövs städas i efterhand. Ändå står man där och putsar på helt orimliga saker.

Skadebesiktat bilen, så nu är det bara att vänta och hålla tummarna.
Blir mer och mer irriterad på mannen som backade på mig, så himla onödigt. Den enda skadan han fick var lite repor på dragkroken. Jag får en förstörd sida på bilen.
Jaja, inte så mycket att göra åt.

Så klantig man kan vara....Städade golven och avskyr att gå i strumpor när jag våttorkar golven. Så den lilla ovanan att gå barfota blev halkigt- såklart- men landade bra på arslet, det värre var med ena tån som började blöda av tröskeln men ondast gör änna armen jag skrapade upp på vitrinskåpets kant, svider satan. Jaja. Alltid lyckas man med nått 😝.

Loggade in en kortis på jobbet i morse men problemet kvarstår så vi fixar det när jag är på plats på jobbet. Somnade några timmar efteråt, har begärt förnyelse av mina värktabletter och nu ska jag och hundarna åka till stallet. :)

Ska passa på att handla lite mat och kattsand medans jag ändå är ute och kör så är det klart inför helgen. :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 193
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 266
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 839
Senast: Mkb
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
670
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka