Vad gör vi? Del CCVIII

Kul, hoppas ni hittar något. Hur blir väggar och golv?
Vi har inte kommit vidare heller, men det är för att jag inte kan bestämma mig.
Snickaren har dock beställt en större provbit av våtrumsmatta åt oss som vi ska hämta och titta på.
IMG20250131080422.webp

Golvet blir svart och väggarna vita. Svarta, eller grå, fogar. Väggarna vill vi ha med lite offset, som en tegelvägg.
Tror det kan bli bra.

På utställningen hade de gröna väggar till det svarta golvet, sjukt snyggt! Men vi kom fram till att det är bättre att ha lite spejsade möbler och neutrala väggar.

Men det är bra att få den skadadebesiktad! En kollega råkade ut för en smittnings olycka på en parkeringsplats, det syntes inte så stora skador. Men det var ganska stora skador när mekaniker kollade på bilen.
Ja, absolut och ersättning ska man ha när man får bilen påkörd. Ville mer öppna för att det finns många lösningar på kartan.

Dags för veckans sista arbetsdag! Sådär pigg efter gårdagens långpass, men det ska nog funka - och det känns bra att jobbat in några timmar komptid också (gjorde ett par timmar övertid igår kväll, utöver ordinarie kvällspass) :up: .

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 731
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 522
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 362
Senast: Mkb
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 078
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2