Vad gör vi? Del CCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan inte hitta min vanstra ear bud och den ar tydligen helt utan batteriliv sa det blir ingen respons pa "find mine". :cautious: Jag vet att jag hade den i gar kvall ... men det ar inte i fodralet sa Jag har ingen aning om var den tagit vagen. :meh:
Naja, nu ska jag ivag och fika med nagra fran jobbet. Maken och Jag har lart dem ordet "Fika" och de tycker det ar sa himla kul.:D Da min mage inte gillar att jag dricker kaffe langre sa langtar jag just nu efter en "dirty Chi, one shot with almond milk, and extra chi":)

Borde städa. Helst genast med tanke på att jag har tvättid om någon timme och tänkte tvätta moppdelen.

I stället lyssnar jag på Lokets låt och gör inget vettigt:D ligger du still när du semestrar, sköter du om dina travhästar

Caféet var stängt på grund av inventering, så vi fikade i stället på drive in som redan hade börjat packa ihop när vi kom.

Lyxar till fredagen lite 😋
1000003186.webp

Städar Akvarium som vanligt
Har ont i käken där de drog ut en tand i tisdags. Där de drog ut den andra, värker det inget alls

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 190
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
56 265
Hundavel & Ras Jag har ingen vidare erfarenhet av katt i hemmet med husky mer än kort period med min katt Nisse, vilket inte fungerade. Jag hade... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
3 839
Senast: Mkb
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
670
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka