Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ingen som plockat ur sina maskiner eller tumlare i tvättstugan
Jag kommer attt byta till tumlaren kl 13 och sen är jag inte tillbaka förrän kl 15:45
Så det kommer ta tid för dem att få sina kläder
 
Städ av garaget är inne på sluttampen :) Det har tagit några helger och reda i oredan (agerat förvaring under två års renovering), men nu kan det återigen rymma ena bilen :up:
 
Ätit lunch. Tänker på att jag borde beställa tid för att besikta bilen men det är så jobbigt. Varför är det så jobbigt?!

Borde också tvätta lite. Tycker jag tvättar hela tiden.
 
Varit och hälsat på ponny. Lika fotogenisk som alltid
IMG20230903111708.jpg

Han har blivit så svankryggig! Men är man 28 år är det acceptabelt.

Startat en tvättmaskin och pillar i mig lite mat.
 
Kollade slutet av Erin Brockowich och såg i rollistan att hon faktiskt är med i filmen! Hon spelar servitris.
Väntar på omg 2 av hoppningen.
 
Senast ändrad:
Katten har kräkts på mattan :meh: Hunden har åkt hem och Megara deppar. Klev just i kräket, oh joy. Min matta är verkligen sunkig numera efter diverse olyckor och annat. Funderar på att investera i en ny inte alltför dyr eftersom det är att uppmuntra till katastrof så långe en liten brun katt bor här. Hon har rumpat sig några gånger också på den.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 422
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp