Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är för luttrad för att lita på prognosen.Äntligen en 10-dygnsprognos helt utan en millimeter regn. Sådär som i juni fast nu efterlängtat.
Egentligen är det en ödla och inte en orm, men bra jobbat trots fobin.Väntar på microns pling om att min matlåda är varm nog att äta. Har vilat och varit ute med spiondjuret och således bara ätit frukost i morse... Jag är inte bra på det här med mat.
Hittade en , jag höll på att skriva "livs levande orm" för första gången i mitt liv, när jag var ute med spionen, men tja, den var faktiskt död. Jag har aldrig sett orm i det vilda, i liv. Detta var en pytteliten kopparorm som var död. La in den under en buske, tyckte inte den skulle ligga mitt på gården där alla springer. Jag har ormfobi men flippade inte ut, känner mig otroligt stolt över mig själv som lyckades besinna mig och dessutom bära i väg den! Jag tänkte att det var en mask, för att inte flippa ut, det var ju en orm men är inte rädd för maskar och den var kanske bara pyttestörre än en mask, med ormkropp osv- och den var död, det höll jag i minnet
Koppar"ormen" är en ödlaVäntar på microns pling om att min matlåda är varm nog att äta. Har vilat och varit ute med spiondjuret och således bara ätit frukost i morse... Jag är inte bra på det här med mat.
Hittade en , jag höll på att skriva "livs levande orm" för första gången i mitt liv, när jag var ute med spionen, men tja, den var faktiskt död. Jag har aldrig sett orm i det vilda, i liv. Detta var en pytteliten kopparorm som var död. La in den under en buske, tyckte inte den skulle ligga mitt på gården där alla springer. Jag har ormfobi men flippade inte ut, känner mig otroligt stolt över mig själv som lyckades besinna mig och dessutom bära i väg den! Jag tänkte att det var en mask, för att inte flippa ut, det var ju en orm men är inte rädd för maskar och den var kanske bara pyttestörre än en mask, med ormkropp osv- och den var död, det höll jag i minnet
Jag har hört något om det men aldrig förstått skillnaden. Den hade inga ben i alla fall Den hade imponerande färg, måste jag erkänna!Egentligen är det en ödla och inte en orm, men bra jobbat trots fobin.
Jag är för luttrad för att lita på prognosen.
Vi beställde tid i juni för besiktning i september. Skönt att slippa tjat från besiktningföretagen.Ätit lunch. Tänker på att jag borde beställa tid för att besikta bilen men det är så jobbigt. Varför är det så jobbigt?!
Borde också tvätta lite. Tycker jag tvättar hela tiden.