Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har MASSOR med paddor här just nu! Härom kvällen försökte en klättra upp för yttertrappan, och lyckades dra sig upp för ett trappsteg innan vi ingrep och flyttade den till ett bättre ställe. De är STARKA!Varit ute med spionen, babblat med två barn, ätit en macka med kantareller samt duschat. På spionpromenaden stötte min blindpinne emot något som kändes lite stumt och dovt typ. Jag tittade ner och tänkte "åh nej, slog jag emot en bajshög!", men bajshögen hopade i väg några skutt. Tänkte då att en skuttande bajshög är omöjligt så gissade på padda. Spionen tyckte mest den var ointressant och väntade på att jag skulle bli klar, jag fösta iväg honom (paddan) in mot kanten så att han inte skulle bli mos där på gångbanan, han skuttade lite varje gång jag petade på honom och sista biten föste jag honom på lite löv in till sidan i trygghet. Spionen var måttligt road av att vänta på mig dock.
Strax redo för sängen faktiskt.
Det är länge sedan jag såg en padda så det var ju inte vad jag tänkte på först, men du skulle hört mitt "OH! OJ!" när den började skutta Fnissade åt mig själv och sa åt den att den inte fick sitta på gångbanan för då kunde den bli överkörd ju. De verkar inte speciellt rädda av sig? Denna verkade inte det, fick peta en del på den för att den skulle "orka" skutta lite och så satt den lugnt på löven medan jag föste den sista biten. Fattades bara att den sa "Wiiiee!" medan den fick åka in till kantenVi har MASSOR med paddor här just nu! Härom kvällen försökte en klättra upp för yttertrappan, och lyckades dra sig upp för ett trappsteg innan vi ingrep och flyttade den till ett bättre ställe. De är STARKA!