Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pizza! Som moraliskt stöd för @dobbis svåra tangentbordssituation.Borde äta men ingen aning vad...
Djur är fenomenala på att känna in hur man mår.Alltså vad händer. Nu har jag sovit ännu mer. Har alltså varit vaken 4 timmar sammanlagt i dag.
Ska försöka läsa bok tror jag. Katten sitter bredvid, purrar och tittar på tv med leopardprogramhon har vägrat lämna min sida sedan i morse och jag får i princip konstant massage
![]()
Verkligen. Oftast bättre än en självDjur är fenomenala på att känna in hur man mår.![]()
Absolut.Verkligen. Oftast bättre än en själv![]()
Var tvungen att sova middag efter jobbet. Precis när jag blundade så började Hesa Fredrik. Sjukt irriterande!Men innan det långa tjutet så hade jag somnat. Snacka om trött!
![]()
Jag kan ju inte låta bli att läsa detta som att det är zååååå igenväxt med franskt uttalÄgnat någon timme åt mitt hatjobb, renzat rabatter o gruzgång, men det är zå igenväxt zå det är nog lättare o låna/hyra en jordfräz.![]()
Preciz zåååååååå igenväxt är detJag kan ju inte låta bli att läsa detta som att det är zååååå igenväxt med franskt uttal![]()