Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ungkatten höll på att skrämma slag på mig nästan när han väckte mig imorse genom att slänga sina 6-7 kg rakt på magen, klosskatt 😅🥰.
I stallet märktes det tydligt på hästarna att en av deras kompisar tagits bort på fm 😔💔. Longerade pållan en stund med fokus på mycket övergångar mellan skritt och trav vilket gick fint när hon inte var irriterad på flugorna.
Lagade ny vegetarisk rätt; hallouminoff med rivna morötter som smakade helt okej innan sambon och jag gick ut och påbörjade arbetet med skaklorna på rockarden ikväll 😊 men faen vad rabiata myggen är 🙄.
 
Inser att jag börjar få väl långt hår igen. Måste försöka klippa det men ska nog inte göra det nu när jag är trött och så...

och herregud vad det är mörkt ute! Klockan är ju inte ens 22!
 
Tog tag i saken och mailade faktiskt både närmsta chef och HR om detta plötsliga team-byte. Känns som det vuxnaste och läskigaste jag gjort haha.

Men var skönt att inse att jag faktiskt hade vettiga anledningar till mina känslor kring det hela, inte bara för att det var läskigt.

Nu på väg på konferens med närmsta chef, personen som helt sonika bytte plats på mig och några till. Det kan bli spännande samtal 😅
 
Jag har bestämt mig för att vara hemma i dag också. Känns ganska skönt. Det gör ont i huvudet både pga biopsin och spänningen som blev, plus att jag nog bör köpa någon form av sjal att ha runt huvudet så såret inte syns.
Har en kollega jag sitter på samma kontor med som svimmar direkt när han ser sår, så det blir spännande om jag inte täcker det :nailbiting::p
 
Stökig morgon med en liten kille som absolut inte ville åka till skolan och grät länge, länge hemma. Han lugnade sig till slut och kom fram till att han ändå ville åka, så nu har jag lämnat en glad och nöjd unge i skolan.
Men mammahjärtat… 💔🥺

Det får bli en promenad i blåsten i ett försök att ladda om innan jobbet. 😮‍💨🤕
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 712
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp