Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slut som artist och trötta fötter. 10 intensiva timmar. Delvis får jag skylla mig själv så jag gör massa extra som ingen bett mig om men jag kan inte låta bli.
Så skönt att komma ut i en ljummen höstbris. Snälla hösten fortsätt som du började.
IMG_4050.jpeg
 
Kvällens värdinna i Halv åtta hos mig var ju lite extra kul att se ifrån hos då hon är en hästtokig pensionerad veterinär som verkar härlig som person 😃.
Ännu roligare när hon tydligen är uppväxt i våra hemtrakter och som tonåring ska ha ingått i teamet när det ju på den tiden fanns en aktiv ridklubb precis här, så kul! 😃.

Beställt matvaror för upphämtning imorgon, nu är det hög tid att krypa ner under täcket och sova 😴
 
Sitter i soffan och tar igen mig efter att ha jobbat. Ska nog göra mig i ordning för sängen. Imorgon ska jag iväg och köpa sängkläder (nödvändigt ont... har ETT helt underlakan, som är smutsigt...), sedan blir det en lång, härlig promenad i skogen. Det ser jag verkligen fram emot!
 
Men gud! Jag hade ladd-sladden i min dator och grejade med den. Så bara smäller det till och sprakar och gnistrar om laddaren. Det har bränts hål genom sladden. Den är bara ca 2 månader gammal och har inte legat konstigt på ngt sätt. Tur att jag var bredvid datorn och kunde dra ut sladden. 😬
 
Vaken. Ska iväg till jobbet snart
Skönt att bara ha 3 dar kvar att jobba innan man får en ledig helg
Men. Ons, tor är värsta dagarna i tvättstugan...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp