Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hände mig med en motorvärmarsladd en gång, det slog faktiskt ut en låga!Men gud! Jag hade ladd-sladden i min dator och grejade med den. Så bara smäller det till och sprakar och gnistrar om laddaren. Det har bränts hål genom sladden. Den är bara ca 2 månader gammal och har inte legat konstigt på ngt sätt. Tur att jag var bredvid datorn och kunde dra ut sladden.
Du och jag! Börjar 07:00, vaknade och kände att något inte stod rätt till… klockan var 6:40Brukar vara på jobbet vid den här tiden, men jag vaknade nyss..
Helt slut, så trött! Har god lust att sova en stund till..
Hände hos en bekant. Bilen tog eld och det spred sig.Alla uthus på den stora gården brann ner.Det hände mig med en motorvärmarsladd en gång, det slog faktiskt ut en låga!
Har varit bortskämd med mina stora som sover tills jag vaknar. Bog väcker mig mellan 05:30-05:45 varje morgon.Ledig dag! Men som vanligt går det inte att stänga av mina fluffiga väckarklockor..
Ja, det gjorde det här med. Skitläskigt!Det hände mig med en motorvärmarsladd en gång, det slog faktiskt ut en låga!
Det hände mig med en motorvärmarsladd en gång, det slog faktiskt ut en låga!