Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom just hem från stan. Hade planerat att belöna mig med mat från Max men planerade maten igår och idag bytte de tydligen meny. Ingen lyxshake kvar som kändes värd att testa :meh: Plus burgaren var mycket dyrare igen så köpte bara en liten cheese. Handlade dock lite på en mataffär så fick med mig en bulle:idea:

Passade på att köpa några saker på Lagerhaus så en liten desktopkalender och två saker på svamptema för jag startade minsann julklappsshoppingenO_o Vilket mest brukar vara att jag startar den tidigt men sedan avslutar den 23/12 hehe
 
Hurra! Er tummhållning (som jag nog bad om för typ en vecka sedan) hade effekt. :heart Nu är det klart att jag flyttar ur min bokstavligen talat mögliga lägenhet och till ett gulligt litet torp på en gård med hästar. Kan inte bli bättre. Hagutsikt från sängen. :love: Äntligen lite häst i livet igen (på ett lagom sätt helt utan krav).

Tack möglet för att jag fick anledning att ta i en flytt trots läget i övrigt!

Men åh så underbart! :love: Grattis!
 
Okej, gamla tant Zinfernia (som närmar sig 40 bast med en rasande hastighet :nailbiting:) har tagit hål i öronen. Igen.
Jag hade hål i öronen när jag var typ 10 år men en dag råkade jag fastna med det ena i någons tröja och örhänget klöv nästan örsnibben rakt av och jag fick en stor ärrbildning så att jag var tvungen att ta ut det.

Jag har fortfarande kvar ärrbildningen som en icke synbar men fullt kännbar knöl på örsnibben så jag var inte helt säker på om piercaren skulle kunna ta hål i det området. Jag ville inte ta hål genom ärrbildningen men piercaren var jätteduktig och satte hålet precis ovanför så att det ändå fungerar 😁
 
Okej, gamla tant Zinfernia (som närmar sig 40 bast med en rasande hastighet :nailbiting:) har tagit hål i öronen. Igen.
Jag hade hål i öronen när jag var typ 10 år men en dag råkade jag fastna med det ena i någons tröja och örhänget klöv nästan örsnibben rakt av och jag fick en stor ärrbildning så att jag var tvungen att ta ut det.

Jag har fortfarande kvar ärrbildningen som en icke synbar men fullt kännbar knöl på örsnibben så jag var inte helt säker på om piercaren skulle kunna ta hål i det området. Jag ville inte ta hål genom ärrbildningen men piercaren var jätteduktig och satte hålet precis ovanför så att det ändå fungerar 😁

Så snart blir det mycket välfyllda lådor med örhängen som förgyller ditt hem och kompletterar dina samlingar? :angel:
 
Varför bjuder alltid alla på massa gott när jag inte får äta godis? (självförvållat pga halvmaran sedan 3 veckor tillbaka)
Det har varit tårtor, mazariner, godis, bullar, kakor, chokladcroissant, med mera. Händer inget sådant under resten av året utan det är bara nu :arghh: :cautious:
 
Okej, gamla tant Zinfernia (som närmar sig 40 bast med en rasande hastighet :nailbiting:) har tagit hål i öronen. Igen.
Jag hade hål i öronen när jag var typ 10 år men en dag råkade jag fastna med det ena i någons tröja och örhänget klöv nästan örsnibben rakt av och jag fick en stor ärrbildning så att jag var tvungen att ta ut det.

Jag har fortfarande kvar ärrbildningen som en icke synbar men fullt kännbar knöl på örsnibben så jag var inte helt säker på om piercaren skulle kunna ta hål i det området. Jag ville inte ta hål genom ärrbildningen men piercaren var jätteduktig och satte hålet precis ovanför så att det ändå fungerar 😁
Jag tog liksom du hål i öronen i mellanstadieålder men de blev så fruktansvärt skeva att jag bara kan ha vissa typer av örhängen för att de inte ska se dumt ut: lite hängande men där det inte behöver vara symmetriskt. Så jag har också tänkt att ta om dem... Jag har fått för mig att du är västkustbaserad, kan det stämma? (Kan också vara helt uppdiktat från min sida). Du har inte lust att pma tips på piearcare om så är fallet? :D
 
Jag tog liksom du hål i öronen i mellanstadieålder men de blev så fruktansvärt skeva att jag bara kan ha vissa typer av örhängen för att de inte ska se dumt ut: lite hängande men där det inte behöver vara symmetriskt. Så jag har också tänkt att ta om dem... Jag har fått för mig att du är västkustbaserad, kan det stämma? (Kan också vara helt uppdiktat från min sida). Du har inte lust att pma tips på piearcare om så är fallet? :D
Åh, tog du med håltagningspistol? Vad jag förstår är det rätt vanligt att det blir skevt (och dessutom mycket större risk för komplikationer) när man tar med sån istället för att en riktig piercare gör det.

Jooo, jag är Göteborgare 😁 Googla på Barbarella. De var superseriösa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 717
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 908
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp