Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till...Sen måste jag undvika alla sorters nyheter så att jag under natten kan se hoppningen
Här blir det lamm ytterfile.Vi ska ta en sväng till Fyrishov och njuta i badet en stund, handla lite på vägen hem och sen laga hagen, flytta hästarna och sen sätta upp sista garderoben i sovrummet. Blir helgrillad entrecôte till middag och nygrävda mandelpotatisar.
I morgon skjutsar jag mamma till tåget och på måndag börjar jag jobba igen, efter sex veckors semester.
Har försöktGå högre upp, till chefens chefs chef.
Huvudskyddsombudet?Har försökt
Ok får leta vidare efter denHuvudskyddsombudet?
Övertalade precis en kollega som fått ont i halsen att gå hem. Jag har ingen lust att bli sjuk nu en vecka innan halvmaran. Ett år hård träning fysiskt och psykiskt och typ 700kr står ändå på spel.
Grattis! Låter helt underbart ju!Hurra! Er tummhållning (som jag nog bad om för typ en vecka sedan) hade effekt. Nu är det klart att jag flyttar ur min bokstavligen talat mögliga lägenhet och till ett gulligt litet torp på en gård med hästar. Kan inte bli bättre. Hagutsikt från sängen. Äntligen lite häst i livet igen (på ett lagom sätt helt utan krav).
Tack möglet för att jag fick anledning att ta i en flytt trots läget i övrigt!