Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha. Jag borde kanske inte säga nåt, men nu vet jag varför jag mår så illa hela tiden.
IMG20230901060619.jpg
 
På plussidan har vår lilla avfuktare hållit luftfuktigheten på avsedd nivå i natt = ingen fukt på fönster :) ! På minussidan är vattenbehållaren väldigt lite, så efter att den har gått i ca 12 timmar behövde den tömmas. Vår förra - som var en mycket större källarmodell - klarade flera dagar utan tömning... Men, men denna är ju inte SVÅR att tömma, och jag uppskattar att den är liten och nätt, så det blir nog en vana :up:
 
Det var visst förkylning på gång igår ändå... :( Är i sånt där jobbigt mellanläge då jag bara känner mig seg och har lite ont i kroppen, men samtidigt blir trött så fort jag gör något mer avancerat än att sitta i soffan. Ska ta mig iväg till rastgården med monstren om en stund så får de strosa runt där bäst de vill, om de vill. Det ska visst regna hela dagen så det kanske passar bra såhär.
 
sitter på jobbet och tittar ut på regnet som öser ner och tänker
"Ja hade ni påbörjat fönsterbytet i tisdags som planerat hade ni varit klara nu :cool:"
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Snickaren som är här och gör jobbet är så sjukt otrevlig så rätt åt honom. Tycker mest synd om den stackars lärlingen som lär va den som står på utsidan
 
Tröttare än trött. Plus huvudvärk men det är knappast något nytt. Har bokat botox mot huvudvärk... Svindyrt men alltså om det faktiskt hjälper är det värt varenda krona.

I dag ska jag ha säkerhetsutbildning med alla studenter. Jag hatar egentligen att prata inför publik (jag kom över det när jag gick på universitetet för då hade vi presentationer typ varje vecka inför lärare som kritiserade skiten ur oss :rofl: ) men det var ett tag sen så det har liksom kommit tillbaka.
Dessutom har jag aldrig babblat i 5 timmar på det sättet 🙈 Men det ska nog gå bra.
 
Precis kommit hem. Så nu ska jag äta lite frukost (var dåligt med frukostservice på sovstället idag :D).
Sen ska jag se om det inte är lika bra och åka och jobba för att få det överstökat eller om jag måste ta tag i och göra något med svampen som för tillfället ligger i ugnen och väntar. Har gjort det i några dar nu så är nog bäst. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 719
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 913
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp