Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så mysigt att vakna med ungkatten utsträckt mellan mig och älsklingen (händer ofta, när han var liten tryckte han sin lilla kattungekropp tätt intill min ❤) och honkatten sov på fönsterbrädan, myskatter vi har ❤.

Sista sommardagen, i alla fall enligt kalendern och som alltid har sommaren gått fort men har på många sätt varit härligt fin 🥰.
 
Vilken härlig sommardag såhär sista augusti; tog ut ungkatten I sele och drack lunchkaffet på trappen i solen innan vi gick in igen då kissen blev varm i pälsen 🙃.
Tände grillen tills sambon kom hem; så gott med grillat (och ändå inte massa kalorier och Ramlösa till) 😋😍. Hästen fick lösgaloppera lite på ridbanan; lite varm i pälsen och fick upp pulsen när hon förutom att tvärnita för att sno åt sig gräs, bockade och brallade 😅. Eftersom min hästtransport var framställd passade jag på att lastträna men räckte med en gång; pållan hade bråttom in och lastade sig själv, duktiga guldhäst 😍.
Avslutade kvällen med veckans avsnitt av Det sitter I väggarna och nu sovtajm; hoppas mitt lite lätt svullna övre ögonlock bara beror på en myggjäkel....🙄.
 
Det har inte regnat pa sedan slutet pa May ... och I dag vaknade vi fore 6am till ett stilla sommar regn som har hallit pa precis hela dagen. Nu ar klockan 6:33 pm och det regnar fortfarande 12 1/2 timma senare. Ja, vi behover regnet ...
Nej, det behover inte regna HELA dagen. :cautious: Nu kanns det plotsligt som host, fast normalt kommer inte regnen forran efter Labor day, som i och for sig ar pa Mondag, men jag funderar pa var man lagger in ett formellt klagomal.:grin:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 720
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 921
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp