Måste säga att mina stuvade morötter är så goda! Mmm!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det inget skyddsombud eller högre chef?På hela semestern typ har jag inte haft så ont i ryggen, förutom då jag startade om mitt 140 kar
Jobbat 4 dar, nu. Svinont i ryggen hela tiden. Så jag lär nog sjukanmäla mig imorgon.
Det är sjukt att de bara tar nya objekt att tvätta åt, när tumlare och tvättmaskiner pajar hela tiden eftersom de är utslitna
Och vi har inga hjälpmedel för att lyfta säckar och lådor med smuts tvätt...
Vi får nu innan det nya har börjat, mellan 700-1000 kg smutstvätt varje vecka, året runt
Och allt ska sorteras, tvättas, tumlas eller hängtorka. Vikas och packas ner igen. Ikea kläder ska strykas...
JoFinns det inget skyddsombud eller högre chef?
Googlade på det. Centerringar det har jag använt mig av. Har det på någon av däckvarianterna på nuvarande och någon på förra bilen. Ibland glöms det bort att ta bort dem innan nästa däck kommer på...Heter även centerringar och fälgringar. Tydligen många namn på samma sak
Ja precis. Bävling är bävling...Nä, men bävlingar har man ju hört talas om...
Googlade på det. Centerringar det har jag använt mig av. Har det på någon av däckvarianterna på nuvarande och någon på förra bilen. Ibland glöms det bort att ta bort dem innan nästa däck kommer på...
Mörkt ute klockan 9 = höstJo förvisso men känns redan så höstligt
Blir ingen långt bete i år heller måste ställa in även de som brukar kunna gå ute längre.
Tusen mugg dessutom. Jag vill ha mer sommar
Blodet tunnas ut säger Floridianerna. Håller med har inte hämtat mig än....Forsta vintern vi bodde i Saudi Arabien skrattade vi tills vi grat at att alla, bade innevanare och expats hade allt fran mossor till flera lager med jackor nar det var 30*C och aven varmare. Alla slutade bada i pooler for att det var for kallt vatten och vi kunde bara inte forsta, vattnet i var pool var straxt under 30*C och vi badade hela vintern.
Andra vintern gick jag och barnen i skidjackor och jag hade mamelucker morgon och kvall ... och extra troja var ett maste.
Man vanjer sig fort!
Undra hur många kg man lyfter på en dag.På hela semestern typ har jag inte haft så ont i ryggen, förutom då jag startade om mitt 140 kar
Jobbat 4 dar, nu. Svinont i ryggen hela tiden. Så jag lär nog sjukanmäla mig imorgon.
Det är sjukt att de bara tar nya objekt att tvätta åt, när tumlare och tvättmaskiner pajar hela tiden eftersom de är utslitna
Och vi har inga hjälpmedel för att lyfta säckar och lådor med smuts tvätt...
Vi får nu innan det nya har börjat, mellan 700-1000 kg smutstvätt varje vecka, året runt
Och allt ska sorteras, tvättas, tumlas eller hängtorka. Vikas och packas ner igen. Ikea kläder ska strykas...