Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
På hela semestern typ har jag inte haft så ont i ryggen, förutom då jag startade om mitt 140 kar
Jobbat 4 dar, nu. Svinont i ryggen hela tiden. Så jag lär nog sjukanmäla mig imorgon.
Det är sjukt att de bara tar nya objekt att tvätta åt, när tumlare och tvättmaskiner pajar hela tiden eftersom de är utslitna
Och vi har inga hjälpmedel för att lyfta säckar och lådor med smuts tvätt...
Vi får nu innan det nya har börjat, mellan 700-1000 kg smutstvätt varje vecka, året runt

Och allt ska sorteras, tvättas, tumlas eller hängtorka. Vikas och packas ner igen. Ikea kläder ska strykas...
Finns det inget skyddsombud eller högre chef?
 
Fick hem avfuktaren idag, så nu står den och "puttrar".... :) Förhoppningsvis ska vi slippa fuktiga fönster hädanefter!

Fick brev idag att mitt kreditkort som jag haft i MÅNGA herrans år ska upphöra snart - så nu får jag jaga nytt... :cautious: Jag har redan ett annat, men det har jag aldrig använt och slarvat bort pinkoden till ett par gånger. Får väl ringa kundtjänst imorgon och be om att de skickar ny kod...igen...
 
1693504298018.png


Grattis @athena_arabians 😻🎂🍾
 
Heter även centerringar och fälgringar. Tydligen många namn på samma sak
Googlade på det. Centerringar det har jag använt mig av. Har det på någon av däckvarianterna på nuvarande och någon på förra bilen. Ibland glöms det bort att ta bort dem innan nästa däck kommer på... :p :p:p:p
 
Forsta vintern vi bodde i Saudi Arabien skrattade vi tills vi grat at att alla, bade innevanare och expats hade allt fran mossor till flera lager med jackor nar det var 30*C och aven varmare. Alla slutade bada i pooler for att det var for kallt vatten och vi kunde bara inte forsta, vattnet i var pool var straxt under 30*C och vi badade hela vintern.

Andra vintern gick jag och barnen i skidjackor och jag hade mamelucker morgon och kvall ... och extra troja var ett maste.:p

Man vanjer sig fort!
Blodet tunnas ut säger Floridianerna. Håller med har inte hämtat mig än....
 
På hela semestern typ har jag inte haft så ont i ryggen, förutom då jag startade om mitt 140 kar
Jobbat 4 dar, nu. Svinont i ryggen hela tiden. Så jag lär nog sjukanmäla mig imorgon.
Det är sjukt att de bara tar nya objekt att tvätta åt, när tumlare och tvättmaskiner pajar hela tiden eftersom de är utslitna
Och vi har inga hjälpmedel för att lyfta säckar och lådor med smuts tvätt...
Vi får nu innan det nya har börjat, mellan 700-1000 kg smutstvätt varje vecka, året runt
Och allt ska sorteras, tvättas, tumlas eller hängtorka. Vikas och packas ner igen. Ikea kläder ska strykas...
Undra hur många kg man lyfter på en dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 720
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 921
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp