Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Myggsprej myggsprej. Alltid i fickanFörsökte gå ut i skogen, fick nästan panik pga alla mygg!
Är hemma hos mina föräldrar, blir också galen på mygg!!Försökte gå ut i skogen, fick nästan panik pga alla mygg!
Så svårt det är när man mår eländigt men det syns inte utanpå.
Folk förväntar sig att man klarar allt och att allt är peachy.
Jag kanske får börja gå med kryckor för att visa att allt inte är bra.
Men har för ont för det med
Men fyfan! Är det konstant eller kommer det och går?Häromdagen ställde sig en välartad 12-åring upp på bussen och erbjöd sin plats till mig
Trodde inte att jag såg så sliten ut men tydligen
Hjärtproblem är RÖV. Har just varit och handlat (löjrom ) och tänkte gå ner och måla men måste först halvligga i schäslongen och få ner puls/flås och sluta kallsvettas.
Men fyfan! Är det konstant eller kommer det och går?
Den låg i bilenMyggsprej myggsprej. Alltid i fickan
Får rapporter om att lingonen här börjar mogna. Så snart har även jag rårörda lingon att tillgåIkväll blir det fläskpannkaka från frysen, får se hur den smakar. Tror jag har lite rårörda lingon hemma.
Här i skogarna finns knappt lingon eller blåbär, bara mygg. Som om det inte räckte med fästingarna.Får rapporter om att lingonen här börjar mogna. Så snart har även jag rårörda lingon att tillgå