Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
20230826_132803.jpg

Ca 2 kg klarar jag mig nog med över vintern, av kantareller :up:
 
Hemma. Fick köpt det som inte fanns i min lokala ica. Köpte även de (sista?) nektarinerna för säsongen innan de kommer kosta en mindre förmögenhet och inte smaka någonting. Plus körsbärstomater.

Batteriet på min läsplatta tog slut, grrr. Så fick nöja mig med att lyssna på musik. När jag kom hem hade katten inte flyttat sig en centimeter, uppenbarligen Dreamieskoma istället för paltkoma.

Ikväll blir det fläskpannkaka från frysen, får se hur den smakar. Tror jag har lite rårörda lingon hemma.
 
Så svårt det är när man mår eländigt men det syns inte utanpå.
Folk förväntar sig att man klarar allt och att allt är peachy.
Jag kanske får börja gå med kryckor för att visa att allt inte är bra.
Men har för ont för det med 😔🥺

Häromdagen ställde sig en välartad 12-åring upp på bussen och erbjöd sin plats till mig 😆
Trodde inte att jag såg så sliten ut men tydligen 🤣

Hjärtproblem är RÖV. Har just varit och handlat (löjrom 😆) och tänkte gå ner och måla men måste först halvligga i schäslongen och få ner puls/flås och sluta kallsvettas.
 
Skulle sätta upp de nya ramarna jag köpte på Ikea, men insåg att jag inte hade tillräckligt med tavelkrokar, så måste iväg och köpa det. Men först väntar jag på att värsta mensvärken ska ha gett med sig.
 
Häromdagen ställde sig en välartad 12-åring upp på bussen och erbjöd sin plats till mig 😆
Trodde inte att jag såg så sliten ut men tydligen 🤣

Hjärtproblem är RÖV. Har just varit och handlat (löjrom 😆) och tänkte gå ner och måla men måste först halvligga i schäslongen och få ner puls/flås och sluta kallsvettas.
Men fyfan! ❤️ Är det konstant eller kommer det och går?
 
Varit ute i regn, ätit yoghurt och nybakt bröd och duschat. Klockan 16 är det födelsedagskalas, och det lär hålla på några timmar, men jag kanske tar en paus och cyklar hem till katten (som har legat i gungstolen sedan i morse).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 905
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 656
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 434
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp