Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt syskon frågade mig i början av månaden vad jag önskar mig i julklapp då hen skulle börja köpa redan nu.. Inte så lätt att komma på mitt i sommaren vad man vill ha i vinter.Är det illa att jag, såhär en fredagskväll i slutet av augusti, sitter och funderar på årets julklapp till sambon?
Mitt syskon frågade mig i början av månaden vad jag önskar mig i julklapp då hen skulle börja köpa redan nu.. Inte så lätt att komma på mitt i sommaren vad man vill ha i vinter.
Sist jag opererade benet fick jag nåt långtidsverkande morfin. Sov i princip hela tiden av den, vilket iofs var skönt då den också gav illamående som biverkning. Men smärtan hjälpte den mot iaf.Inser att morfin verkligen påverkar under lång tid. Eller iallafall den jag fått. Tog vid 22 igår och 7-tiden imorse känner mig fortfarande helt slut. Lagat mat vilket bestod av två fiskblock som jag kryddade och satte in i ugnen och tog tre färskpotatisar som jag la i en kastrull med vatten och salt. Så inget krävande.Ätit och är nästan förbi av trötthet.
Sist jag opererade benet fick jag nåt långtidsverkande morfin. Sov i princip hela tiden av den, vilket iofs var skönt då den också gav illamående som biverkning. Men smärtan hjälpte den mot iaf.
Finns det inget motsvarande lite närmare?Blir lite irriterad. Skulle köpa en sak i mitt lokala ICA på vägen hem. Det visade sig att det var slut men däremot har ICA kvantum i Liljeholmen där jag just var den. Så det blir att åka dit imorgon igen. Grump.
Jag skulle hinna åka dit ikväll, men fasiken att jag gör det.
Är också glad att det finns när inget annat hjälper. Behövde själv bara äta det i typ tre-fyra dagar.Aldrig behövt morfin tidigare. Men är opererad i käken så kunde varken sova eller äta till slut. Citodon i kombination med starka ibuprofen hade ungefär samma effekt som sockerpiller på smärtan. Är glad att morfin finns när det behövs.
Intagit sängläge disken får vänta.
Finns det inget motsvarande lite närmare?
Går det inte att avstå eller ta nått annat.Jo, det var därför jag inte brydde mig om att gå till ICA Kvantum eftersom det alltid finns i min lokala ICA butik inom gångavstånd. Men idag fanns det inte.
Går det inte att avstå eller ta nått annat.