Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lämnat hunden hos veterinären. Är lite nervös då han ska sövas (har blåsljud på hjärtat) och det är lite större risk.
Vart har du sålt dem? Finns det någon plattform att hålla utkik på? Minns din smyckestråd!Jag måste iväg och köpa fler vadderade kuvert.
Under sommaren har jag sålt rätt många av mina egengjorda halsband. De flesta har sålts till USA men några har också skickats till Kanada så jag börjar bli bra på att fylla i tulldeklarationer
Jag har ett Instakonto där jag har fått en del förfrågningar på det jag tidigare lagt upp men annars har det mesta sålts via pärlgrupper på Facebook. Jag har än så länge aldrig lagt ut något till försäljning utan bara sålt när folk specifikt har frågat om något men nu börjar det bli så många förfrågningar att jag snart måste starta företagVart har du sålt dem? Finns det någon plattform att hålla utkik på? Minns din smyckestråd!
Vår gamla hund hade också blåsljud och sövdes ändå med jämna mellanrum. Det kommer nog att gå fint för din hund också. Håller tummar!Lämnat hunden hos veterinären. Är lite nervös då han ska sövas (har blåsljud på hjärtat) och det är lite större risk.
På sennatten blev jag väckt av honkatten kom och trampade på mig; antagligen upprörd för att ungkatten hade ätit upp torrfodret jag hade lagt upp i hennes skål vid läggdags...Sen kom ungkatten och la sig bredvid mig och myste på morgonen innan jag gick upp, livet med katter .
Isis talade om för mig att det var dags att kliva upp vid 5-tiden... med ett magpumpningshopp och ett illvrål
Det där med sovmorgon är väl ändå ett överskattat koncept?Isis talade om för mig att det var dags att kliva upp vid 5-tiden... med ett magpumpningshopp och ett illvrål
Det där med sovmorgon är väl ändå ett överskattat koncept?