Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste iväg och köpa fler vadderade kuvert.
Under sommaren har jag sålt rätt många av mina egengjorda halsband. De flesta har sålts till USA men några har också skickats till Kanada så jag börjar bli bra på att fylla i tulldeklarationer 😂
Vart har du sålt dem? Finns det någon plattform att hålla utkik på? Minns din smyckestråd!
 
Vart har du sålt dem? Finns det någon plattform att hålla utkik på? Minns din smyckestråd!
Jag har ett Instakonto där jag har fått en del förfrågningar på det jag tidigare lagt upp men annars har det mesta sålts via pärlgrupper på Facebook. Jag har än så länge aldrig lagt ut något till försäljning utan bara sålt när folk specifikt har frågat om något men nu börjar det bli så många förfrågningar att jag snart måste starta företag 😅
Om du vill kolla min insta kan jag skicka en länk via PM 😊
 
På sennatten blev jag väckt av honkatten kom och trampade på mig; antagligen upprörd för att ungkatten hade ätit upp torrfodret jag hade lagt upp i hennes skål vid läggdags...Sen kom ungkatten och la sig bredvid mig och myste på morgonen innan jag gick upp, livet med katter 🥰.
 
På sennatten blev jag väckt av honkatten kom och trampade på mig; antagligen upprörd för att ungkatten hade ätit upp torrfodret jag hade lagt upp i hennes skål vid läggdags...Sen kom ungkatten och la sig bredvid mig och myste på morgonen innan jag gick upp, livet med katter 🥰.

Isis talade om för mig att det var dags att kliva upp vid 5-tiden... med ett magpumpningshopp och ett illvrål :cautious:
 
På jobbet och har skitmycket att göra. Samtidigt huvudvärk, ont i käken och ont i skalpen (jag har någon form av utslag)
Mao känner jag mig inte jätte fit for fight. :cautious: Vill trösta mig med socker, men jag får inte äta socker förrän jag sprungit halvmaran, så det så!

Tröstar mig med att det är fredag.
 
Segt i morse. Men släpade mig upp tillslut och gick ner till gymmet. Sen skickat ungar till skolan, startat dammsugaren och jobbat. Har även lite snabbt skrivit ihop en text inför ett event jag ska vara med på nästa helg. Ska bokföra några fakturor nu sen slänga ihop nån lunch. Hade tänkt ta promenaden på lunchen men det regnar en del så jag vill fan inte 😂 Ska gå ut och släppa över islandshästarna till beteshagen bara sen blir det jobb över lunchen också så kan jag sluta tidigare istället.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 422
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Huslån vilken bank?
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Glasögon

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp