Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter flingor. Borde sova. Har haft huvudvärk konstant hela veckan och gräsligt ont i magen i natt, någon otrevlig magkramp påminde om gallstenskrampen, men inte lika intensivt och mer återkommande, så huvudet orkar inte riktigt med och sömnen blev väldigt knapphändig i natt, svårt att sova när magen är så ilsken. Är så trött på min kropp. trött på mitt bråkiga huvud som inte orkar med normalt liv, trött på min mage som inte fixar normal kost osv. Trött liksom.

Har gjort ett bra jobb på jobbet i alla fall. Känns som en del faller på plats allt mer nu! Känns bra.
 
You and me both. Jag har ju extra tid på prov och liknande också och sitter ofta klart hela tiden. Så jag är väl provvakternas värsta mardröm då? :D

Håller tummarna för att du blir godkänd! :)
De får ju betalt för att arbeta tills tiden är slut, så det är ju inte synd om dem så ;) Men det märktes att tentavakten blev rastlös när det bara var jag ensam i en jättesal i 1,5 timma :rofl: Det var drygt att göra rutmönster för sanningsvärdestabeller i tentaprogrammet...

Har också extra tid och möjlighet till mindre sal egentligen men denna gången var jag för sen med anmälan om anpassning :crazy:

Tack :heart Jag hoppas det går vägen!
 
Pratade i telefon med en f.d. kollega och började titta på bilannonser. Fick då syn på en bil som verkar riktigt bra på alla sätt för mig. Kollegan som är otroligt duktig på allt med bilar tittade också på annonsen och blev oerhört pepp på att åka och kolla på bilen till mig :p Så, om bilen finns kvar och säljaren verkar trevlig så kanske vi åker dit i helgen. Jag kommer troligen behöva bil snart tyvärr och är så kräsen att det nog är värt att slå till om rätt bil dyker upp redan nu. (Ni vet, billig på alla sätt, praktisk även med stora hundar, gärna lite rolig på något vis, enkel att hitta reservdelar till...)
 
Så jäkla trött efter lång dag. Måste upp oktistligt tidigt i morgon och borde sova. Men jag ska till tandläkaren. Och jag är livrädd för det. Så kommer väl knappt sova.
Sambon tycker jag är lite udda som inte direkt är rädd för så värst mycket. Han tyckte det var lite nice att jag iaf är så pass rädd för tandläkaren. Tack för det! 😅
 
Förbaskade jäkla drömmar! Hur kan det bli så vrickat?!😕
Lönen har trillat in på kontot, räkningarna är dragna och överföring till sparkonton (mitt och mitt syskonbarn) är gjorda. Detta känns lika gött varje månad.😊
Ligger i sängen men ska pillra mig upp.
 
Har precis betalat räkningar. Ja, det gick ihop sig, men blev inte speciellt mycket över denna månaden heller. Förbaskade extrautgifter de senaste månaderna...ny spis, ny dator...osv :cautious: Får hoppas att det lugnar ner sig snart!

Min dag att ta med fika till jobbet så jag har varit uppe sedan 5:30 och doppat minikladdkakor i choklad... :)
 
Jaha. Nu har jag jobbat undan allt som stod på agendan för dagen. Börjar få slut på idéer om vad jag ska hitta på.. Jag vill hålla ett högre tempo än mina kollegor, så vi har hamnat lite i otakt. Jag har dessutom väldigt, väldigt lite inkommande..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 422
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp