Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev en kort ridtur för skolan ringde då yngsta dottern hade ont i magen. Bara att vända och slänga sig iväg efter henne det 😅 Jaja, hästarna va pigga och glada och fick springa lite iallafall.
 
Kunde skjuta upp det mest ångestfyllda till imorgon. Jag vet att det inte kommer lösa någonting men ja, just nu känns det som det rätta att göra. Måste samla mig lite.

Smet faktiskt lite tidigare och har en gosig katt som iofs började gnaga på mig när hon satt med rumpan placerad på tangentbordet och stirrade på mig och ville gosa. Försökte flytta tangentbordet eftersom det gjorde en del underliga saker. Katt började gnaga på mig och gick sedan sin väg med förnärmad svans.
 
Kände mig så jäkla stressad, trött och lite överväldigad. Tog tag i att ge mig egentid och gick ut med hundarna. Matade kossorna som går bredvid vår tomt och gullade med dem. Mys! ❤️
Sen lite hjärngympa för hundarna. Den här dreglande matgalningen vinkade för allt hon var värd. Bild 2.. Behöver nog inte säga mer. 😂❤️
119FD9AE-7B97-423B-B97F-998AAEE331EB.jpeg
 
Sitter och väntar på våra pizzor ska bli klara. Lat dag idag, vi är trötta bägge två så lite fusk med middagen trots att jag tänkt vi skulle passa på att äta ur frysen medan mamma är här. Nåja, ny dag i morgon. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 897
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 419
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp