Herregud, kallsvettas och darrar av nervositet. Känns som att jag har feber.
Men det går nog bra! Heja mig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Heja heja heja!!Herregud, kallsvettas och darrar av nervositet. Känns som att jag har feber.
Heja heja! Det går säkert braHerregud, kallsvettas och darrar av nervositet. Känns som att jag har feber.
Det gör lite ont fortfarande, vet inte om det är ångest. Jag känner mig inte ångestig. Blir det inte bättre framåt eftermiddagen får jag väl ringa 1177Hur går det? Det där tycker jag du ska kolla upp om det inte "bara" är någon känd ångest! ❤
Det gör lite ont fortfarande, vet inte om det är ångest. Jag känner mig inte ångestig. Blir det inte bättre framåt eftermiddagen får jag väl ringa 1177
Nää tror det är nåt psykiskt. Men du har rätt, kanske lika bra att ringaDumt att vänta? Kan ju faktiskt vara en propp eller något annat skit. Vill inte skrämma upp dig utan bara att du tar det på allvar ❤
Nää tror det är nåt psykiskt. Men du har rätt, kanske lika bra att ringa
Äter lunch och funderar på om det är värt att åka hem och hämta en tröja för det är så jä-la kallt här
Min kofta blev kvar hemma pga hade inte torkat efter tvätt, trodde jag skulle överleva men nu tveksamt
Lycka till! Hoppas det går kanon!På väg in till min (för framtiden avgörande) omtenta. Är väldigt nervös Planen är att:
1. Andas!
2. Skriva något på varje fråga
3. Gå vidare till nästa fråga om jag fastnar. Gå tillbaka till frågan senare.
4. Läsa igenom hela tentan en gång ordentligt innan inlämning
5. Njuta av energidrycken jag sparat till detta tillfälle