Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tandläkaren hittade inget som felades med tänder och tandkött eller bett i går, diagnosen blev typ "mystiskt inflammerad käkmuskel". Jag gissar på att det är stress och huvudvärksrelaterat. Men jag ska tillbaka om en vecka, det var lite svårt att undersöka när jag var svullen och hade ont.
Stannade dock hemma i dag med smärtstillande och antiinflammatoriska. Fick övningar också för att få käkleden att slappna av för den är spänd. Men fortfarande lite svullen och inte så kul att vimsa runt bland folk faktiskt.
Känner dock att det släpper successivt, och går snabbare när jag äter så jag ska försöka tugga lite försiktigt på ett äpple nu :)
 
Sista semesterdagen, vaknade kl 5 p.g.a. ålande sambo bredvid och gick ner till vardagsrummet för att titta på film och gosa med hunden. Vaknade nyss sittandes med hunden i famnen och har dreglat stackarn i huvudet. Stel som fan är jag med. 😅
 
Äter lunch och funderar på om det är värt att åka hem och hämta en tröja för det är så jä-la kallt här :rage:

Min kofta blev kvar hemma pga hade inte torkat efter tvätt, trodde jag skulle överleva men nu tveksamt :cautious:
 
På väg in till min (för framtiden avgörande) omtenta. Är väldigt nervös :nailbiting: Planen är att:
1. Andas!
2. Skriva något på varje fråga
3. Gå vidare till nästa fråga om jag fastnar. Gå tillbaka till frågan senare.
4. Läsa igenom hela tentan en gång ordentligt innan inlämning
5. Njuta av energidrycken jag sparat till detta tillfälle
:D
 
Äter lunch och funderar på om det är värt att åka hem och hämta en tröja för det är så jä-la kallt här :rage:

Min kofta blev kvar hemma pga hade inte torkat efter tvätt, trodde jag skulle överleva men nu tveksamt :cautious:

Gick in i affären ett stycke bort dit paketet för ovanlighetens skull, hamnat och jösses vad varmt de hade när jag kom in!!
 
På väg in till min (för framtiden avgörande) omtenta. Är väldigt nervös :nailbiting: Planen är att:
1. Andas!
2. Skriva något på varje fråga
3. Gå vidare till nästa fråga om jag fastnar. Gå tillbaka till frågan senare.
4. Läsa igenom hela tentan en gång ordentligt innan inlämning
5. Njuta av energidrycken jag sparat till detta tillfälle
:D
Lycka till! Hoppas det går kanon!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 712
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 891
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp