Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh va härligt!På väg till Sarajevo!
Åh va härligt!
Det går säkert att köpa kläder där också !Det ska bli superspännande! Den enda nackdelen är att det ska vara 34 grader och jag har inte med min något annat än jeans. Oklart hur jag tänkte här.
Det går säkert att köpa kläder där också !
Åh Sarajevo! Jag gillar Sarajevo och har varit där ganska mycket med jobbet. Men nu är det flera år sen och jag saknar de resorna.På väg till Sarajevo!
Hade en vän som enbart jobbade nätter, hon har i alla år lidit av depressioner.Min sambo har jobbat fem nätter i veckan under flera år och vänder aldrig dygnet
Ska besiktiga bilen
Jag vill att den ska gå igenom
Har en gång fått spansk flagg på denna lille bil men det är några år sedan
Äter lunch vid skrivbordet och laddar för en promenad. Dras med en lätt huvudvärk för tredje dagen i rad, trots bra sömn och mycket vatten, och har bestämt mig för att ta tjuren vid hornen och ta en värktablett ifall den inte försvinner efter nämnda promenad. Jag är lite orimligt envis när det gäller att undvika värktabletter
Usch, fick så fruktansvärt ont i bröstet att jag var tvungen att lägga mig på golvet en stund. Obehagligt..
Nu gör det inte så ont men jag mår illa