Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har varit ute och gått och la in lite korta joggingsträckor.
Ätit en äggmacka och dricker kaffe.
I kväll ska jag slinga håret. Det är typ 5 månader sen.
IMG_3822.jpeg
 
Städade och grejade inne lite igår efter middan och sen städade jag stallet och ligghallarna. Sen blev det en springtur med hundarna :) Idag började jag dagen med en promenad med hundarna innan jag pussade ungarna hejdå och gick upp till kontoret. Jobb, podd/ljudbok och kaffe står näst på mitt schema.
 
Blev direkt påmind om familjedramat och jag kommer att försöka hjälpa men det finns ingen hjälp att få inser jag fast jag vill så gärna hjälpa. Har ångest de luxe, sitter på jobbet men vet inte om jag ska gå hem eller inte. Går aldrig hem, men just idag vet jag inte om det går. Fan.
 
Äter lunch vid skrivbordet och laddar för en promenad. Dras med en lätt huvudvärk för tredje dagen i rad, trots bra sömn och mycket vatten, och har bestämt mig för att ta tjuren vid hornen och ta en värktablett ifall den inte försvinner efter nämnda promenad. Jag är lite orimligt envis när det gäller att undvika värktabletter :p

Då är vi två 😄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 712
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 891
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp