Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gick över så jag antar det var ångest ändåHur är det med dig @sthu ?
Det gick över så jag antar det var ångest ändå
You and me both. Jag har ju extra tid på prov och liknande också och sitter ofta klart hela tiden. Så jag är väl provvakternas värsta mardröm då?Tack så mycket Följde min plan och det kändes inte katastrof Var absolut sist att lämna tentasalen och satt klart tiden - tentavakternas mardröm
Det är den bästa tråden ever!Jag har nog aldrig skrattat som jag gjorde när jag hamnade i ”föda upp lantbruksmaskiner”-tråden. Ett sant mästerverk!
Det är bättre att läsa, än att undraAlltså, logiken? Jobbar inom sjukvården med ganska svåra diagnoser, pratar med patienter i jobbiga situationer men när jag själv ska kontakta vården blir jag helt nervig. Har fått svar på en fråga på 1177 och vill inte ens öppna och läsa
Sant! Och det är inte ens något allvarligt… så fånigt bara.Det är bättre att läsa, än att undra
Det är inte fånigt, du är orolig bara. helt naturligtSant! Och det är inte ens något allvarligt… så fånigt bara.
Aww, snäll doktor! Jag fick mitt receptAlltså, logiken? Jobbar inom sjukvården med ganska svåra diagnoser, pratar med patienter i jobbiga situationer men när jag själv ska kontakta vården blir jag helt nervig. Har fått svar på en fråga på 1177 och vill inte ens öppna och läsa
Värk är inte en option.Nu fått morfin utskrivet mot smärtan så på väg till apoteket. Känns inte så kul men ändå bättre att ha så här galet ont som jag har haft sen inatt.