Vad gör vi? Del CLXXXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bara att ha morfin hemma gjorde att min stressnivå sjönk lite. Jag har en sjukdom som gör att det kan bli väldigt farligt med för lite sömn för mig så hade lätt panik över en eventuell vakennatt till. Ska ta morfin till natten tänkte jag då det blir för sent att ta nu och till natten. Ska be min sambo hålla lite koll första timmen för eventuella allvarliga biverkningar då jag kan reagera en del på mediciner.
 
Lagt mig i sängen.
Veckorna skenar iväg nu.
Har varit så arg över en sak idag
och kommer nog vara det ett tag.
Man beter sig inte så mot sitt barn.
Nej, det är inte jobbrelaterat
 
Tack så mycket :heart Följde min plan och det kändes inte katastrof :up: Var absolut sist att lämna tentasalen och satt klart tiden - tentavakternas mardröm :laugh:
You and me both. Jag har ju extra tid på prov och liknande också och sitter ofta klart hela tiden. Så jag är väl provvakternas värsta mardröm då? :D

Håller tummarna för att du blir godkänd! :)
 
Jag har kittkniven hos mamma och pappa, och ska hämta den i helgen, men jag kunde inte riktigt hålla mig utan började skrapa lite på ett av vindsfönsterna. SÅ tillfredsställande när all färg trillar av, som det gjorde i nederkanten. Nästan allt gammalt kitt går att pilla bort också. Men jag vet inte riktigt hur jag ska göra längre upp på fönstret. Där är färglagren tjocka, inte lösa och väldigt ojämna. Kanske tar jag till varmluftspistolen igen...men det är VÄLDIGT läskigt att använda den nära glas... :nailbiting:
 
Alltså, logiken? Jobbar inom sjukvården med ganska svåra diagnoser, pratar med patienter i jobbiga situationer men när jag själv ska kontakta vården blir jag helt nervig. Har fått svar på en fråga på 1177 och vill inte ens öppna och läsa :bag:
Det är bättre att läsa, än att undra
 
Har betat av en del arbetsuppgifter samt ätit pizza :d Om en stund ska vi ta lite glass. Tyvärr bara tråkig vaniljglass och ingen sås. Det kunde gott dagen ha lämnat kvar :meh: (Mjukglassmaskin-dag men den kunde inte stå kvar till natten så vi fick annan glass.)
 
Longerade pållan liten stund I skritt och trav ikväll vilket hon först tyckte det inte var särskilt inspirerande men med bom blev det lite roligare i alla fall 😅😊. Promenixade av in i skogen ett kort stycke men häst fick ju motorstopp och bara var tvungen att beta 😆 medan fölis var nyfiken och busade brevid I hagen 😄.
När sambon och jag tog kväll I soffan och lite kvällis försökte jag öppna min risi frutti utan att honkatten skulle höra då hon såg ut att "sova" men hon reagerade direkt på ljudet 😆🤣, djuren är så roliga 🥰❤.
Kvällens avsnitt av Det sitter I väggarna var verkligen intressant! :).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 897
Senast: grodan21
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 655
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 419
Senast: Tuggben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp