Tack för tipsÅk till mariefred. Nm i foodtruck pågår. Ser ut att vara mycket gott man kan äta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tipsÅk till mariefred. Nm i foodtruck pågår. Ser ut att vara mycket gott man kan äta.
Pågår 11-18 idag och imorgon.Tack för tips
Jag har sovit med värmefilt och duntäckeDricker kaffe och konstaterar att för första gången i sommar har jag kunnat sova med stängda fönster.
Så skönt så.
Att kunna sova med täcke igen är underbart.
Var du tvungen att ta semester? Själv valde jag att ta extrapass under sommaren så att andra kan få semester, och så har jag kvar semesterdagar till när något roligt dyker upp
Se där. Stödstrumpa på!Jodå, det går bättre. Nu när jag har stödstrumpa på har svullnaden gått ner rejält. Och när den gick ner slutade det blöda. Men så fort jag tar av strumpan svullnar det igen.
Jag har inte ont längre i varje fall.
Det har jag inte ens kallaste vinternatt.Jag har sovit med värmefilt och duntäcke
Ortopeden sa nej efter operationen, tanken är ju att det ska bli mer plats. Men nu svullnade det så mycket att det fick motsatt effekt..Se där. Stödstrumpa på!
Jag sov t.o.m. med mina under en tid.
Det är bra med kompression, för har du väl tänjt ut vävnaden så har den lättare att svullna igen.
/ödempatient
Var du tvungen att ta semester? Själv valde jag att ta extrapass under sommaren så att andra kan få semester, och så har jag kvar semesterdagar till när något roligt dyker upp
Jag älskar all ledig tid. Har ett jobb jag inte vill byta bort men ledigt är alltid härligast.Min partner tycker att semester är behövligt Han har dock fyra, eventuellt fem veckor, och jag har tre.
Hade hoppats resa bort men 40-45 grader vid Medelhavet är inte aktuellt. Kikade lite på Bulgarien men 28' och uppåt är jag inte så sugen på för medelbra hotell
Jag har dock semester kvar samt har varit ledig en vecka över nyår, två veckor i maj och har sökt en vecka mellan jul och nyår. Resor bokade på alla
Har iaf lyft frågan med min chef om jag kan stryka åtminstone del av semestern. Han tyckte väl att häktet kan behöva vila från mig men ändå