Paketet har kommit - halleluja !! Och spegeln var verkligen superfin. Passar SÅ bra i mitt blå badrum....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar all ledig tid. Har ett jobb jag inte vill byta bort men ledigt är alltid härligast.
Lugn bara lugn, dom ringer snart på dig.Min partner tycker att semester är behövligt Han har dock fyra, eventuellt fem veckor, och jag har tre.
Hade hoppats resa bort men 40-45 grader vid Medelhavet är inte aktuellt. Kikade lite på Bulgarien men 28' och uppåt är jag inte så sugen på för medelbra hotell
Jag har dock semester kvar samt har varit ledig en vecka över nyår, två veckor i maj och har sökt en vecka mellan jul och nyår. Resor bokade på alla
Har iaf lyft frågan med min chef om jag kan stryka åtminstone del av semestern. Han tyckte väl att häktet kan behöva vila från mig men ändå
Ååh välkommen till landets vackraste landskapÅkt hem från stugan för att fixa det som behöver göras innan jag åker till Dalsland i helgen.
Pratade en lång stund i telefon med min käre vän och har friserat hundarna. Nu funderar jag på om jag ska sy en stund, eller baka kakorna jag ska ha med till Dalsland…
Lugn bara lugn, dom ringer snart på dig.
Japp, Thousand Island-dressing finns här.Nu har jag agnat ungefar 15 minuter pa att forsoka ta reda pa vad "Rhode Island dressing" ar. Det tog ett tag innan jag insag att det ar en Svensk invention som inte alls har nagot att gora med Staten Rhode Island. Den som kallas for "USA's arm pit"
Nu har jag aldrig varit dar och kan darfor inte verifiera att Staten i fraga ar som en armhala, men minns att de fortfarande inte hade foto pa korkorten pa -90 talet. Lika chockande for mig i kon som for tjanstekvinnan i luckan.
Min stora fraga ar varfor heter den Rhode Island? Det verkar som om ingen kan svara pa den fragan (Yes, fler an jag har stallt den fragan) men tydligen ar den mycket lik "Thousand Island Dressing" ... i alla fall om man ska tro de flesta recept jag sett.
Nu ar fragan, finns det Thousand Island dressing i Sverige?
På tal om detta, är det bara jag som inte hittar huvudsallad längre?Snyft, det fanns ingen knipplök på Hemköp. Jag har varit runt i varenda affär på jakt efter det, ICA, Willys, Lidl, Hemköp och ingen har knipplök! Det måste ha blivit seriös missväxt i år. Ångrar att jag inte köpte mer förra veckan när de hade. Den röda knipplöken som det är absolut bästa kom aldrig till affärerna i år. Det får bli röd lök vilket är ok men inte lika gott.