Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och laddar för att gå och utföra lite hemmapedikyr. Det är härligt när jag väl är igång, men huuu vad det tar emot att kravla mig upp ur soffan! Ska försöka motivera mig med att jag får lyssna på min mysiga ljudbok medan jag pysslar, och sedan se klart kvällens Shetland-avsnitt medan nagellacket torkar :)
 
Dags att göra sig iordning för sängen och att sova. Känns något lättare nu när det är lite mörkare ute iaf.
Jobb imorgon. Har haft lite sommarlov så är väl dags att försöka ställa om dygnet något och lägga sig och vakna i tid.😅
 
Jag dricker kaffe och har äntligen fått Lilla herrn att lägga sig till ro i knäet :heart Ska åka till pappa idag(katterna blir hemma med kompis som kattvakt) och det finns ingen som är så pipig och ivägen som Lilla herrn när han vet det är nåt på gång. Inte lätt när man är världens mattegris och matte plockar fram resväskan men inte buren :cry:
 
Fullspäckat schema idag, sista dagen på sjukskrivningen. Först till jobbet och få lite info inför nästa vecka (jag ska sköta posten och måste få veta hur det går till), sen till sjuksköterska och lägga om benet igen. Sen direkt till veterinären med kisse.
 
Varit hos kompis idag och tapetserat. Så kul. Första gången jag tapetserar när jag är den som kan mest och styr upp och gör det mesta arbetet. Blev så himla bra! 🤩

Visa bifogad fil 124023
Och då har hon ändå en väldigt svår hall med massa dörröppningar och element och hörn och krångel. Till och med hörnet med elementet klarade vi på första försöket 😁 Bara några veck men de syns inte bakom elementet ändå 😅

Åkte hem och bakade lite inför helgen och åt chokladdoppade jordgubbar till kvällsmat 😋
Det är jättekul att tapetsera :) ! Och det blir så fint!
 
Fullspäckat schema idag, sista dagen på sjukskrivningen. Först till jobbet och få lite info inför nästa vecka (jag ska sköta posten och måste få veta hur det går till), sen till sjuksköterska och lägga om benet igen. Sen direkt till veterinären med kisse.
Hur går det med benet?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 716
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 898
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp