Hon ligger här tills någon gång i aug, billigt o gott var det med.Sedär
Edit: Jag är hemma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon ligger här tills någon gång i aug, billigt o gott var det med.Sedär
Hon ligger här tills någon gång i aug, billigt o gott var det med.
Googlar tapeter tills ögonen blöder
Det finns inte något som jag vill ha, om jag hittar ett mönster som jag gillar så är färgerna helt fel
Det är jättekul att tapetsera ! Och det blir så fint!Varit hos kompis idag och tapetserat. Så kul. Första gången jag tapetserar när jag är den som kan mest och styr upp och gör det mesta arbetet. Blev så himla bra!
Visa bifogad fil 124023
Och då har hon ändå en väldigt svår hall med massa dörröppningar och element och hörn och krångel. Till och med hörnet med elementet klarade vi på första försöket Bara några veck men de syns inte bakom elementet ändå
Åkte hem och bakade lite inför helgen och åt chokladdoppade jordgubbar till kvällsmat
Hur går det med benet?Fullspäckat schema idag, sista dagen på sjukskrivningen. Först till jobbet och få lite info inför nästa vecka (jag ska sköta posten och måste få veta hur det går till), sen till sjuksköterska och lägga om benet igen. Sen direkt till veterinären med kisse.
Jodå, det går bättre. Nu när jag har stödstrumpa på har svullnaden gått ner rejält. Och när den gick ner slutade det blöda. Men så fort jag tar av strumpan svullnar det igen.Hur går det med benet?
Räntorna har verkligen stigit fort det senaste året! Har högre ränta på bolånet nu, än vad jag hade på bilen för ett år sedan Så är glad att jag hade ekonomisk möjlighet att betala av det som var kvar av billånet i vintrasSå sugen på att byta bil, det var mitt mål förra året att byta bil i höst. Men så är lånekostnaderna så höga så jag tvekar.