Kioskmaskin påfylld. Får väl fylla på den även under semestern. Kan passa på när jag är inne i stan i annat ärende. Kanske till och med passa på att träna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju fin kompensation.Där steg restaurangen som jag klagade på/till i graderna ! Idag kom det ett mejlat presentkort till värdet av vad en portion buffé (heter det så?) kostade !
Lax är INTE gott.Sitter och äter en matlåda med lax och ris typ. Jag tycker inte om lax men köpte för någon månad sedan två 4-pack laxbitar eftersom jag ville testa vettiga laxmåltider, gillar ju gravad lax till jul. Fick inse att lax inte är gott i någon form alls. Men jag vill inte slänga maten så har käkat den i matlådor ändå (många! matlådor blev det förstås...), och fick fatt i den sista matlådan nu. Bara att äta och se glad ut....
Huvudet värker och jag är trött och slö efter ett EP anfall, sov djupt efter det, så att hunden hade svårt att väcka mig. Kände att han boopade på mig med nosen och vaknade till, men somnade direkt igen innan jag hann samordna hjärna och kropp till att kliva ut. Vid tredje försöket lyckades jag vakna ur det där märkliga tunga gränslandet! Jag drömde så konstig dröm och när jag vaknade kändes det som om jag skulle komma försent till något, så himla märkligt, kändes som om bara halva hjärnan var igång.
Blir en tidig natt här för mig!
Lax är INTE gott.
Ja, jättebra ! Jag mejlade såklart tillbaka och tackade både för presentkortet och för att de hade tagit våra synpunkter på allvar!Det var ju fin kompensation.
Det kan det absolut vara. Kallrökt lax är ju verkligen MUMS !Jo det är det VISST
Jag har inte haft problem med Postnord, däremot med DHL. De skickar ibland till fel utlämningsställe. Rekordet var när de skickade fel och bytte trackingnr så paketet "försvann" för mig.Vad har man da ett tracking nummer till?
Sa har ser USPS tracking system ut. Lite for fa punkter, men jag har atminstone nagonting att folja och se var mitt paket ar. Den grona linjen brukar ga en bit till nasta punkt beroende pa var paketet ar och nar paketet laggs i postbilen har i sta'n sa sager det "out for delivery" ... en hel dag da vi ligger sent pa just den bilen's rutt.
Visa bifogad fil 123683
Lax är INTE gott.