Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Konstigt, nu är det sådär svårt att slita sig från stallet igen 🙄 Har avtalat med mig själv att jag får sitta kvar här i valphagen i en kvart till, sen måste jag banne mig köra hem! Magen kurrar och jag har en portion mannagrynsgröt med mitt namn på sig som väntar :d
 

Bifogade filer

  • 20230718_171245.jpg
    20230718_171245.jpg
    258,9 KB · Visningar: 52
Blev så arg. Förstår inte varför? Vart kommer raseriet ifrån? Det är inte jag! Det är någon annan.
Skrek ut. Högt. Skulle kunnat slå nån just då. Hårt. Men nej sånt gör man bara inte. Såklart.
Några fåglar flög iväg. Hästar kollade mot mig som att vad håller jag ens på med.
Undrar jag också. Nu är jag inne.
 
Även den andra mozzarellan var dålig. Så får köpa en ny imorgon. Åt en annorlunda komponerad middag bestående av senapssill på hårt bröd med tomater (som jag redan skurit) och knipplök. Vi får se vad magen säger om detta.
 
Ligger på sängen. Har ont i foten sedan någon dag tillbaka, fick sjukt ont i ryggen igår av dålig stol och nu gör hela kroppen så ont att det kändes som att det te jag drack skulle komma upp igen :crazy: Hade ändå trott att lite varmt i magen skulle vara bra. Tog en Alvedon för typ 20 minuter sedan så förhoppningsvis verkar den snart. Får hoppas att det blir relativt lugnt på jobbet sedan...
 
Varit ute i växthuset och plockat lite. Stör mig att ingenting mognar.. men det kommer väl.
Ja, det kommer! Satte inte du upp växthuset nu i våras? Tänker att det kanske ger något senare skörd än andra som pressat tidigt med belysning inne osv för tidig utplantering eller tex sått i varmbänk i växthuset.

Jag behövde flytta ett år mitt i början på odlingssäsongen så mina tomater kom inte ut i växthuset/marken förrän just efter midsommar. Jag skördade färdig tomat både på friland och i växthuset i slutet av augusti/början september och framåt.

Jag minns det som att du inte var lika sen som det, men hav förtröstan. 🌱
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 713
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 897
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp