Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har jobbat i dag igen och faktiskt fått ordnat lite med datorn där jag inte kunde öppna webbläsaren. Eh, mitt zoomtext krockar med miccrosoft edge så jag får använda en annan.... Vad ska jag säga, det här med tillgänglighet är inte det lättaste i samhället ;)

Men har kunnat jobba och komma igång nu och det är jättekul! Mycket att lära sig. Hjärnan är fullproppad!!
 
Ärenden uträttade - inkl strulbesök på apoteket. Två mediciner behövde beställas och en medicin finns inte att få tag på! Det har talats om en dispens för ett franskt märke. Dispensen skulle gällt tills läkemedlet fanns i lager igen. Läkemedlet går fortfarande inte att få tag på och dispensen gick ut 1 juli :eek:

Har nu dessutom en lagad gräsklippare i bakluckan som jag inte får ur själv. Har messat av komma om hjälp.
 
Gungor med svårslagen vy #alperna
 

Bifogade filer

  • 20230719_122458.jpg
    20230719_122458.jpg
    530,2 KB · Visningar: 36
Det är synd att biblioteket har en sådan snäv budget för e-boklån... :( Förut var regeln 4 e-lån/person/månad, vilket innebar att man ungefär runt mitten av månaden inte kunde låna något för bibliotekets totala max redan hade nåtts. Nu är regeln egentligen den samma, men man får bara låna en e-bok/vecka (och alltså då fortfarande samma 4 böcker/månad totalt). Just nu irriterar jag mig över det, eftersom jag lånade en bok för två dagar sedan, läste ut den snabbt och vill läsa uppföljaren. Men jag får vackert vänta till nästa måndag.... :D
 
Åkte hem för att få lugn o ro + vila från alla måsten (renovering) sen jag kom hem igår em har jag ..........................tadaaaaaaaa klippt gräs :rage::arghh:
Vem fan lät mig köpa en tomt på strax under 7000kvm? Bitvis är det så högt o tätt så åkgräsklipparen går inte igenom, nu funderar jag på om bondevännen kan låna mig traktorn o betesputsen :idea: jag är tom bered att offra blommorna 🙈
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 712
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 891
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp