Resterna. Brickan och skräpet.Ta bort någonting? Vad betyder det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Resterna. Brickan och skräpet.Ta bort någonting? Vad betyder det?
Lämna allt skräp antar jag.Ta bort någonting? Vad betyder det?
Antar att de inte "dukade av" efter sigTa bort någonting? Vad betyder det?
Är det mycket folk?Svänger in på parkeringen på Gekås, orimligt taggad!
Jag har fått en gratispizza när jag var missnöjd på Pizza Hut. Den första var fel storlek och dessutom lite bränd. Har dock slutat gå till den restaurangen ändå eftersom deras pizzor oftare är brända än bra lagade. Alltså, pizzorna är inte bara "lite mer gräddade än vanligt" utan allt(!) förutom själva osten på pizzorna är kolsvart så att man inte ens kan skilja på paprikan och löken... Som tur var så kunde man också recensera sitt besök där, så det gjorde jag. Rejält.Får man någonsin någon slags "plåster på såren"/kompensation om man klagar på något i Sverige? Mamma och jag hade en - milt sagt - dålig upplevelse på en restaurang. Maten var inget vidare, men det var servicen som var helt uppåt väggarna kass och oprofessionell. När vi gick därifrån stod t.ex. fyra anställda i klunga vid disken och surfade på sina telefoner... Ingen tittade upp och sa "tack", "välkommen åter" eller liknande. Jag mejlade våra synpunkter till huvudkontoret, som sedan skickades vidare till restaurangen i fråga. Idag fick jag svar där man bland annat försvarade sig med att de har så många kunder vid den här tiden. Nej, nej. Det var ju nästan bara vi där... Det här är en kedja. Varför inte skicka ett par rabattkuponger som kompensation för dålig upplevelse? Väldigt lite pengar för dem men en stor gest till en missnöjd kund...
Inte kommit in än men iallafall ingen kö utanför!Är det mycket folk?
Svänger in på parkeringen på Gekås, orimligt taggad!
Resterna. Brickan och skräpet.
Lämna allt skräp antar jag.
Aha. Nä, det gjorde vi faktiskt inte heller. Vi brukar alltid vara noga med att ta bort brickan, men den gången fick den stå. Om personalen inte har mer att göra än att de kan stå och fnissa med varandra och surfa på sina telefoner så finns det ingen anledning för oss att hjälpa till. Men det är ju ingen kompensation för min del...Antar att de inte "dukade av" efter sig
Trea på bollen
Får man någonsin någon slags "plåster på såren"/kompensation om man klagar på något i Sverige? Mamma och jag hade en - milt sagt - dålig upplevelse på en restaurang. Maten var inget vidare, men det var servicen som var helt uppåt väggarna kass och oprofessionell. När vi gick därifrån stod t.ex. fyra anställda i klunga vid disken och surfade på sina telefoner... Ingen tittade upp och sa "tack", "välkommen åter" eller liknande. Jag mejlade våra synpunkter till huvudkontoret, som sedan skickades vidare till restaurangen i fråga. Idag fick jag svar där man bland annat försvarade sig med att de har så många kunder vid den här tiden. Nej, nej. Det var ju nästan bara vi där... Det här är en kedja. Varför inte skicka ett par rabattkuponger som kompensation för dålig upplevelse? Väldigt lite pengar för dem men en stor gest till en missnöjd kund...
Är på utflykt med svärmor och svägerskor så det brukar vara kul!Har också svängt in där en gång i mitt liv och svängde direkt ut igen. Jag antar att du är i bättre sällskap!
Det brukar det inte varaInte kommit in än men iallafall ingen kö utanför!
Sist jag var här var under corona, då stod vi i kö i 5 timmarDet brukar det inte vara
Jag skulle behöva åka dit och köpa byxor
Oj! Det var inte lite det! Jag hade åkt hem igen, men så bor jag typ 4 mil bort.Sist jag var här var under corona, då stod vi i kö i 5 timmar
Har inte ens varit i närheten. Eller en gång var jag i Kungsbacka på kör sm en på jobbet idiot förklarade mig för att jag inte åkte dit....Har också svängt in där en gång i mitt liv och svängde direkt ut igen. Jag antar att du är i bättre sällskap!
Nej nåt jag varit där innan var det aldrig kö, bara den gången! Svärisarna bor 2 timmar bort så vi vet ihop, kändes dumt att åka hem igenOj! Det var inte lite det! Jag hade åkt hem igen, men så bor jag typ 4 mil bort.
I normala tider är det inte kö.