Ska hon åka till mormor o morfar?Klockan rullar på i helt okej tempo Om tre timmar hoppas jag vara på väg hem. Isf hinner jag lämna dottern på Lunds central
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska hon åka till mormor o morfar?Klockan rullar på i helt okej tempo Om tre timmar hoppas jag vara på väg hem. Isf hinner jag lämna dottern på Lunds central
Ska hon åka till mormor o morfar?
Samma här. Börjar ofta titta på något jag inser är en ren kalkon men kan ändå inte låta bi att titta till det smöriga slutet.Varför fastnar jag framför dåliga filmer, 10 min in inser jag vilka som kommer bli ett par men nog sitter jag kvar för att kolla om jag har rätt.
JoHär är det typ 2-4 timmar mellan bussarna
Så tur att jag bor centralt nära jobbet
Har ica haft strul med lagret? Willys vet jag men visste inte Willys...Ska snart iväg och hämta gräsklipparen från verkstaden. Har listor på saker att hämta från apoteket och affär. Passerar ett större ICA så ska passa på och handla sånt min vanliga affär på hemorten slutat ta in. Eller om det fortfarande är strul med deras robotlager?
Blir ett farande kors och tvärs över två orter. Tur det regnar så inget annat lockar. Typ långpromenad eller trädgårdsarbete.
Precis. Min närmaste stora affär - Willy:s på min hemort - har bekymmer. Väldigt irriterande när en stor del av varorna på listan inte finnsHar ica haft strul med lagret? Willys vet jag men visste inte Willys...
TypHallmark-filmer?
Varför utsätter vi oss för det hela? Enda fördelen var att det gick utmärkt att sticka samtidigtSamma här. Börjar ofta titta på något jag inser är en ren kalkon men kan ändå inte låta bi att titta till det smöriga slutet.
Får man någonsin någon slags "plåster på såren"/kompensation om man klagar på något i Sverige? Mamma och jag hade en - milt sagt - dålig upplevelse på en restaurang. Maten var inget vidare, men det var servicen som var helt uppåt väggarna kass och oprofessionell. När vi gick därifrån stod t.ex. fyra anställda i klunga vid disken och surfade på sina telefoner... Ingen tittade upp och sa "tack", "välkommen åter" eller liknande. Jag mejlade våra synpunkter till huvudkontoret, som sedan skickades vidare till restaurangen i fråga. Idag fick jag svar där man bland annat försvarade sig med att de har så många kunder vid den här tiden. Nej, nej. Det var ju nästan bara vi där... Det här är en kedja. Varför inte skicka ett par rabattkuponger som kompensation för dålig upplevelse? Väldigt lite pengar för dem men en stor gest till en missnöjd kund...
Jag vet inte. Jag bodde ju i USA i många år och där var kompensation för en dålig upplevelse liksom standard. I Sverige har jag nog aldrig fått någonting när jag har klagat, och då lägger jag mig alltid vinn om att att vara saklig och trevlig när jag skriver...(nu låter det kanske som om jag klagar titt som tätt, men så är det verkligen inte... )Jomen nog är det väl fortfarande rimligt och vanligt med någon kompensation? Man tycker att det borde vara en ganska basic sak i företagande generellt. Läste nyligen om någon som köpt en påse fröer med dålig grobarhet från Nelson Garden och som skrivit till dem mest för att uppmärksamma saken och utan någon förväntan på annat än max en ny fröpåse. Det är ju i sammanhanget en rätt liten ekonomisk investering men såklart blir man besviken när man går där och glor på sina efterlängtade sådder.
Hon hade snabbt fått en skriftlig ursäkt och ett helt paket med saker som var värt mycket mer än fröpåsen, och sedan skrev hon om denna glada överraskning och det goda bemötandet i en trädgårdsgrupp på Facebook. Och vips sprider sig denna kundnöjdhet hos tusentals glada odlare som tänker positivt om företaget och sprider detta vidare. I stället för motsatsen...
Du får göra som de jag såg på McDonalds häromdagen. De som satt vid bordet bakom ryggen på mig sa. -jag tycker servicen är så dålig här så jag tänker inte ta bort nånting. Har någon nått att invända mot det? Så gick sällskapet ut.Får man någonsin någon slags "plåster på såren"/kompensation om man klagar på något i Sverige? Mamma och jag hade en - milt sagt - dålig upplevelse på en restaurang. Maten var inget vidare, men det var servicen som var helt uppåt väggarna kass och oprofessionell. När vi gick därifrån stod t.ex. fyra anställda i klunga vid disken och surfade på sina telefoner... Ingen tittade upp och sa "tack", "välkommen åter" eller liknande. Jag mejlade våra synpunkter till huvudkontoret, som sedan skickades vidare till restaurangen i fråga. Idag fick jag svar där man bland annat försvarade sig med att de har så många kunder vid den här tiden. Nej, nej. Det var ju nästan bara vi där... Det här är en kedja. Varför inte skicka ett par rabattkuponger som kompensation för dålig upplevelse? Väldigt lite pengar för dem men en stor gest till en missnöjd kund...
Ta bort någonting? Vad betyder det?Du får göra som de jag såg på McDonalds häromdagen. De som satt vid bordet bakom ryggen på mig sa. -jag tycker servicen är så dålig här så jag tänker inte ta bort nånting. Har någon nått att invända mot det? Så gick sällskapet ut.