Vad gör vi? Del CLXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, men han får tyvärr avstå, folk skulle nog reagera om han fångade en ;) I dag snubblade vi nästan över en, paffa blev vi båda två och ninen tog ett halvt steg slött åt sidan bara. Spionhunden kom inte för sig att göra något när den var så nära utan glodde mest av förvåning över att tassarna nästan nuddade den när vi gick förbi, han är van att de rör mer på sig liksom. Med andra ord, de borde gå att fånga. Men det verkar som om folket där vill ha sina kaniner i området kanske. ;)
Skyll på att han.är kumunjägare. :cool: :cool: :cool: :cool:
 
Ja du ser och alla vet att vargar går bärsärk iofs mot tamdjur det här är ju idag vilda kaniner...
Inte denna varg, han är en snäll varg :D Otålig och skriker när han behöver vänta på mig, men snäll och klappvänlig för byns ungar :D De är lite rädda för honom eftersom han ju ser lite barsk ut och rör fort på sig samt låter, men de vill ändå klappa märkligt nog :D
 
Försöker vara så tyst som möjligt då vad jag tror är en halvbekant har valt att stanna vid en grusbox utanför på sin dejtkväll. Glas och allt... Vill stänga vädringen och ta gräslök till kvällsmacka men då inser de ju att jag kan ha lyssnat. Inte för att jag har och hon vet nog inte att jag bor här menO_o
 
Vattnat blommorna som led :bag:
Funderat över varför jag köpte tre påsar taco-chips i olika smaker, jag vill inte ens ha tacos O_o
(men sonen ville)
Nu har jag lagt mig. Upp i ottan igen imorgon :sleep:
 
Har precis lagt mig efter att ha tittat på Ärliga blå ögon på Youtube. :heart

"Dina blåa, blåa ögon och din svarta lilla själ ..."
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
61 708
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Jag har inte läst matte på nästan 20 år, men har nu hoppat på en yh-utbildning där vi läser tillämpad matematik. Alltså, all matte vi...
Svar
18
· Visningar
563
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 888
Senast: grodan21
·
Hemmet Hittade idag flera tvestjärtar i min bil :yuck: Troligen kommer de från att jag missat att en filt i hundburen var fuktig och där fick...
Svar
3
· Visningar
291
Senast: fryckan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp