Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger (i en soffa med dum stolpe som gör ont hur än jag ligger :cautious:) och grubblar på om jag ska flytta till Örebro.
Fick sån bra feeling liksom 😅 som när jag bodde här sist 🥰
Och kanske är jobbmöjligheterna bättre för mig här. Kanske.

Kan du bo hos kompisen tills du hittar nagot eget? I sa fall ... sok jobb dar ocksa. Far du nagot kan du ju flytta och prova hur det ar.
 
Var mycket sugen igår på att strypa den jävel som tyckte det var en god idé med laxermedel som smakar mango (hint: det är inte en bra idé :grin:) :wtf:

Sedan kom dagens käftsmäll: Dos 2 hade smak av ananas som om möjligt var ÄNNU värre! :yuck:

Lägg sedan till att jag är hungerdarrig, dvs jag är på riktigt j-la dåligt humör. Min omgivning lever farligt kan jag säga :meh:

Edit: Tur i oturen (för min omgivning) så har jag iaf kunnat hälla i mig en koffeindricka eftersom "klar dryck" är ok.

Edit 2: När jag är färdig på lasarettet tänker jag äta glass till frukost :D
 
Var mycket sugen igår på att strypa den jävel som tyckte det var en god idé med laxermedel som smakar mango (hint: det är inte en bra idé :grin:) :wtf:

Sedan kom dagens käftsmäll: Dos 2 hade smak av ananas som om möjligt var ÄNNU värre! :yuck:

Lägg sedan till att jag är hungerdarrig, dvs jag är på riktigt j-la dåligt humör. Min omgivning lever farligt kan jag säga :meh:

Edit: Tur i oturen (för min omgivning) så har jag iaf kunnat hälla i mig en koffeindricka eftersom "klar dryck" är ok.

Edit 2: När jag är färdig på lasarettet tänker jag äta glass till frukost :D
Det är du verkligen värd!
(Ätit en glass i badet nyss :angel: )
 
Vaknade sedvanlig tid, strax efter 05 och har, förutom hundrastning och utfodring inte gjort speciellt många knop hittills 😅

Tänker mig i vart fall köra lite tvätt, småplock inne och nån gång under dagen måste jag in på byn för att hämta ut medikamenter och sen får jag väl se vad orken räcker till :up:
 
Jag är vaken för tidigt för lördag.Vaknade av någon anledning vid halv sju och försökte sova om. Katten var mycket nöjd att jag vaknade. Idag ska jag göra något så spännande som att städa och diska. Funderar på att ta ut dynorna till balkongsoffan. Kanske ta en promenad.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 117
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 835
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp