Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var inte så illa med parkeringsplats som jag hade befarat heller :D Kanske jag törs överge min gratisplats och köra iväg någonstans imorgon :angel:
 
Var nere vid sjön och hoppade mellan stenarna.
IMG_2106.jpeg
 
Jag har varit hos Michico, min paso fino, och pysslat om honom. Han fick hovarna raspade men har ont i fotterna ... han ar ett gransfall for en riktig ordentlig founder nu. :(
Jag ska be vetten komma ut och sa behover jag mer bute ... det vore sa roligt om han klarade av den har sommaren. Han ar dock 30 ar gammal och det blir inga "heroic" raddningar. Han ar lite depressed nu, men om jag aker ut mer och han far ga och ata graset runt stallet blir han nog gladare.

Sa har ser var prognos ut :love: Det far garna regna nagon dag da och da, torrperioden startar inte riktigt annu och lite mer regn innan det torkar ut pa allvar skadar inte.

Screen Shot 2023-05-12 at 11.57.55 AM.png
 
Vi sover alltid med oppet fonster, eller anda tills vi maste satta pa ACn ... den star nastan under sovrummsfonstret sa ar den pa ar fonstret stangt. :cautious:
 
Äldsta pojken tog KÖRKORT i förmiddags :heart:bow::banana:!!!!
Han har fått köra ärenden och hämta syskon heeeela dagen. Självklart passade mamman på att träffa några vänner på stan för lite snack, bubbel och någon drink.
Nu har jag fått skjuts hem och jag och minsting ska avsluta kvällen med gemensam hundpromenad och stallfix.
Jag undrar vem som känner mest frihetskänsla, jag eller sonen...
 
Äntligen hemma, helt vansinnigt trött. Ont i bäckenet pga hormoner så jag ligger på värmedyna nu. Ont i bröstkorgen/magen som jag inte kan avgöra om det är pga hunger eller utmattning, så jag försöker äta lite innan jag somnar.
 
Äldsta pojken tog KÖRKORT i förmiddags :heartbow::banana:!!!!
Han har fått köra ärenden och hämta syskon heeeela dagen. Självklart passade mamman på att träffa några vänner på stan för lite snack, bubbel och någon drink.
Nu har jag fått skjuts hem och jag och minsting ska avsluta kvällen med gemensam hundpromenad och stallfix.
Jag undrar vem som känner mest frihetskänsla, jag eller sonen...
Jag slår vad om att det är du :angel:
/en till som nyss tagit körkort med glad mamma som tänker på allt vin hon kan dricka :sneaky::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 120
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 835
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp