Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var inte så illa med parkeringsplats som jag hade befarat heller :D Kanske jag törs överge min gratisplats och köra iväg någonstans imorgon :angel:

1 vecka verkar grannarna ha lyssnat på klagomålet de fick helt omedvetet från min sida. Är det för mycket begärt att grannbarn inte skriker, jagar varandra och slår dörrar vid 21 när de vet att jag har barn. Nej det är det inte! :mad:

Var nere vid sjön och hoppade mellan stenarna.
IMG_2106.webp

Jag har varit hos Michico, min paso fino, och pysslat om honom. Han fick hovarna raspade men har ont i fotterna ... han ar ett gransfall for en riktig ordentlig founder nu. :(
Jag ska be vetten komma ut och sa behover jag mer bute ... det vore sa roligt om han klarade av den har sommaren. Han ar dock 30 ar gammal och det blir inga "heroic" raddningar. Han ar lite depressed nu, men om jag aker ut mer och han far ga och ata graset runt stallet blir han nog gladare.

Sa har ser var prognos ut :love: Det far garna regna nagon dag da och da, torrperioden startar inte riktigt annu och lite mer regn innan det torkar ut pa allvar skadar inte.

Screen Shot 2023-05-12 at 11.57.55 AM.webp

Vi sover alltid med oppet fonster, eller anda tills vi maste satta pa ACn ... den star nastan under sovrummsfonstret sa ar den pa ar fonstret stangt. :cautious:

Äldsta pojken tog KÖRKORT i förmiddags :heart:bow::banana:!!!!
Han har fått köra ärenden och hämta syskon heeeela dagen. Självklart passade mamman på att träffa några vänner på stan för lite snack, bubbel och någon drink.
Nu har jag fått skjuts hem och jag och minsting ska avsluta kvällen med gemensam hundpromenad och stallfix.
Jag undrar vem som känner mest frihetskänsla, jag eller sonen...

Äntligen hemma, helt vansinnigt trött. Ont i bäckenet pga hormoner så jag ligger på värmedyna nu. Ont i bröstkorgen/magen som jag inte kan avgöra om det är pga hunger eller utmattning, så jag försöker äta lite innan jag somnar.

Äldsta pojken tog KÖRKORT i förmiddags :heartbow::banana:!!!!
Han har fått köra ärenden och hämta syskon heeeela dagen. Självklart passade mamman på att träffa några vänner på stan för lite snack, bubbel och någon drink.
Nu har jag fått skjuts hem och jag och minsting ska avsluta kvällen med gemensam hundpromenad och stallfix.
Jag undrar vem som känner mest frihetskänsla, jag eller sonen...
Jag slår vad om att det är du :angel:
/en till som nyss tagit körkort med glad mamma som tänker på allt vin hon kan dricka :sneaky::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
873
· Visningar
33 572
  • Låst
Tjatter Hårt arbetande kisse är sur efter att ha blivit väckt pga fotografering... 99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
67 437
Senast: Mia_R
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V