Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åker runt och städar hage.
En dag när livet äntligen känns sådär riktigt bra.

Förändringen som först kändes oväntad och jobbig att de skedde (skeendet låg utanför min kontroll).
Den börjar visa sig vara bra för mig och jag känner mig lugnare och gladare nu :)

Edit: Tack alla som kommit med råd, pepp och medkänsla i olika trådar. Det har varit en ganska lång tuff tid.
 
Ska köra iväg till Örebro om ca 20 min, ska besöka en gammal kompis över helgen samtidigt som det är teckenspråkets dag på söndag :up: spännande då jag inte varit till Örebro sedan gymnasiet, och det börjar bli en del år sedan nu :laugh: och kompisen i fråga har jag inte heller mött på ett par år :love:

Första långturen på egen hand :nailbiting::D
 
Irriterande. Det ringer, jag kollar inte upp vem, eftersom jag inte ser särskilt mycket just nu. Det är Italien :rage: Som tur är så har jag redan kollat med Comviq att det är bara om jag ringer upp som det kostar inte när jag svarar. Grrr.
 
Det bästa med handlingen var ju att kära brorsan med familj var där så jag äntligen fick träffa min lilla brorsdotter 🥰. Pojken hade ätit glass med hela ansiktet och såg så glad ut- precis som det ska vara en sommarvarm dag ❤. Blev ju änna glassugen med så köpte med ett 3-pack Magnum Sunlover hem 😄😋 (billigare så ju).
 
Sambon parkerad i soffan med hockeyvm och jag funderar på att göra chokladbollar eller eventuellt drömtårta...
Sambon hade visst andra planer för mig :love: han är faktiskt rätt jäkla bra den där mannen <3
 

Bifogade filer

  • 16839003994704224823058179374716.jpg
    16839003994704224823058179374716.jpg
    213,8 KB · Visningar: 26
Känner mig lika pigg som en överkörd snigel…

Så slut!

Hittade inte en utan två ringar på sjukhuset. Stackars människa som tappat bort sin guldringar den ena såg ut att vara en vigselring och den andra för giftermål. Lämnade in dem på receptionen så hoppas han får rör på dem är ju mycket minnen mm.

Ska ta det lugnt nu innan jag gör något mer idag.
 
Det bästa med handlingen var ju att kära brorsan med familj var där så jag äntligen fick träffa min lilla brorsdotter 🥰. Pojken hade ätit glass med hela ansiktet och såg så glad ut- precis som det ska vara en sommarvarm dag ❤. Blev ju änna glassugen med så köpte med ett 3-pack Magnum Sunlover hem 😄😋 (billigare så ju).
Jag såg att ok hade halva priset på gbs nyheter om man är medlem så tror jag skall shoppa upp lite glass under veckan.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 122
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 838
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp