Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpte lite belgiska jordgubbar på vägen hem eftersom de har gått ner i pris rejält sedan jag nästan dog när de kostade 90 kr. Ska njuta i helgen. Tyvärr finns det inte längre klementiner så funderar på vilken frukt jag ska bli besatt av (och som inte kostar en mindre förmögenhet) kan inte äta äpplen, päron eller apelsiner.

Hmm, nu när det börjar bli varm så kanske ska köpa frusna jordgubbar och äta som glass.
 
Laddat ner och installerat uppdateringar till datorn. Nu behöver den startas om. Tror jag läser klart tråden och slår av den sen bara, så får jag ta det vid nästa uppstart.
 
Nu är jag klar med alla dagens måsten. Lyssnar på det intensiva fågelkvittret ute. Skulle vilja ha någon god juice men orkar inte hämta från köket. Varför finns det ingen room service på det här stället :mad: :rofl:
 
Ska bli spännande att se vad Leo Carlsson kan göra i VM. Nu börjar det. Sverige har ett meh lag, synd att så många svenskar tackar nej.
 
Sitter i soffan med en stor skål linsbågar och ett litet glas cava efter jobb, träning, dusch och ett glas vin på uteservering i gott sällskap (det sistnämnda var inte alls meningen, men två av mina vänner satt på uteserveringen tillhörande vinbaren som ligger på vår gata så jag nästan snubblade över dem när jag var på väg hem :D). Ser fram emot en lugn och skön fredagskväll följt av en lugn och skön helg med vad som ser ut att bli riktigt pangväder :love:
 
Ska göra muffins åt en släkting, borde äta middag men blev just överlistad av mina digitala enheter :confused: Lyssnade på ljudbok samtidigt som jag spelade ett mobilspel där reklampauserna kan göra att boken försvinner men nu lyckades den försvinna men sedan startade telefonen Spotify om jag höll ut en hörlur åt sidan. Inte på telefonen dock utan på datorn...via telefonen???
Känner mig väldigt gammal:o


:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 120
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
981
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 835
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp