Menä är det inte dags att plocka bort snöstakarna två veckor kvar till sommaren måntro .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Något säger mig att dina grannar kommer att få det mycket hett om öronen när du värpt ur dig maginnehållet och tigermammahormonerna kommer fram, om dom inte slutar bete sig som aprövar...Grannjävlarna var igång i natt igen och återigen är vår störningsjour helt värdelös och inte går att nå. Dags för nya klagomål till värden.
Men det ska vara lika fint väder idag igen så kommer bli en bra dag har jag bestämt.
Det kan eventuellt vara så att jag har flippat över dem till vår bovärd mer än en gång. Tur att hon vet att det inte är henne jag är arg på.Något säger mig att dina grannar kommer att få det mycket hett om öronen när du värpt ur dig maginnehållet och tigermammahormonerna kommer fram, om dom inte slutar bete sig som aprövar...
Finns det inte hänvisning till källan på Wikipedia? Brukar ju stå länkar längst ner.Försöker hitta referens till mitt examensarbete, vet att jag har rätt, men tror inte Wikipedia är godkänd källa på universitetet får kanske åka till universitetet och låna boken de hänvisar till, men osugen på att åka 2.5 timme enkel väg...
Sen funderar jag på hur många referenser som är lämpligt att använda, har antagligen alldeles för få än så länge
Jo, men vill inte källhänvisa till en bok som jag själv inte läst.Finns det inte hänvisning till källan på Wikipedia? Brukar ju stå länkar längst ner.
Göteborgsvarvet?
Nåt matigt borde väl va bättreHar ätit glass till frukost och en till glass till lunch. Funderar på om jag ska äta ... glass(?) ... till middag.
Blir du inte väldigt trött på att äta bara söta saker? Jag hade inte klarat en hel dag på den dieten...Har ätit glass till frukost och en till glass till lunch. Funderar på om jag ska äta ... glass(?) ... till middag.
Hittade en text på KTH, tänker att det är en mycket bättre källaFörsöker hitta referens till mitt examensarbete, vet att jag har rätt, men tror inte Wikipedia är godkänd källa på universitetet får kanske åka till universitetet och låna boken de hänvisar till, men osugen på att åka 2.5 timme enkel väg...
Sen funderar jag på hur många referenser som är lämpligt att använda, har antagligen alldeles för få än så länge