Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar Schweiz-Slovenien och konstaterar att snyggaste dressen so far har Slovenien.

Kan även tala om att te är en för jävla dålig substitut till kaffe när hela kroppen vrålar efter kaffe men när liten marodör gör att jag bara kräks av kaffe får jag väl dricka te..
 
Grannjävlarna var igång i natt igen och återigen är vår störningsjour helt värdelös och inte går att nå. :mad: Dags för nya klagomål till värden.

Men det ska vara lika fint väder idag igen så kommer bli en bra dag har jag bestämt.
Något säger mig att dina grannar kommer att få det mycket hett om öronen när du värpt ur dig maginnehållet och tigermammahormonerna kommer fram, om dom inte slutar bete sig som aprövar... :angel::heart
 
Inväntar de första löparna

IMG_20230513_134541526.jpg
 
Försöker hitta referens till mitt examensarbete, vet att jag har rätt, men tror inte Wikipedia är godkänd källa på universitetet :rofl: får kanske åka till universitetet och låna boken de hänvisar till, men osugen på att åka 2.5 timme enkel väg...

Sen funderar jag på hur många referenser som är lämpligt att använda, har antagligen alldeles för få än så länge
 
Försöker städa lite halvhjärtat och lagt disken i blöt. Katten inte nöjd med balkongsförbud. Funderar på att låsa in henne i sovrummet och sätta mig ett tag och läsa.
 
Försöker hitta referens till mitt examensarbete, vet att jag har rätt, men tror inte Wikipedia är godkänd källa på universitetet :rofl: får kanske åka till universitetet och låna boken de hänvisar till, men osugen på att åka 2.5 timme enkel väg...

Sen funderar jag på hur många referenser som är lämpligt att använda, har antagligen alldeles för få än så länge
Finns det inte hänvisning till källan på Wikipedia? Brukar ju stå länkar längst ner.
 
Sitter på altanen och löser korsord. Borde skruva på växthuset eller klippa rosor. Men det är rätt gött att sitta här med korsordet.
Börjar blir hungrig, ska inte äta förrän typ halv fem tidigast (när min käre man kommer hem från jobbet). Har inget att tugga på under tiden heller..
 
Försöker hitta referens till mitt examensarbete, vet att jag har rätt, men tror inte Wikipedia är godkänd källa på universitetet :rofl: får kanske åka till universitetet och låna boken de hänvisar till, men osugen på att åka 2.5 timme enkel väg...

Sen funderar jag på hur många referenser som är lämpligt att använda, har antagligen alldeles för få än så länge
Hittade en text på KTH, tänker att det är en mycket bättre källa ;)
 
Nunä

när det gått ett tag av Varvet kan man konstatera att löpstilarna är lite mer varierande.. Dessutom har både tomten och en banan sprungit förbi såg varmt ut 🙂 Något hade sina fyra barn i en specialbyggd vagn. Måste varit tungt över broarna 🙂 Tänker att jag någon gång skulle ställa upp för att det är en folkfest. Men i nästa ögonblick inser jag att jag verkligen avskyr att springa och skulle förmodligen tröttna efter 500 meter max 🤪
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 116
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 447
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 835
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp