Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
B87AACF3-29F2-4E14-AAE1-8F9812714D6E.jpeg

Ska träffa en kompis imorgon vilket innebär att jag har ”vårrenoverat” mig själv idag. Dvs skrubbat nyllet och plockar ögonbrynen för första gången på typ ett halvår. Låter nu håret lufttorka!
 
Pausar i soffan mellan kompishäng i parken och annat kompishäng i soffa (dock ej min soffa). Har tillbringat i princip hela dagen utomhus sedan jag åt frukost i trädgården vid 9 och känner mig sådär härligt solkysst nu. Dessutom väldigt fint att eftermiddagens kompishäng var med två kompisar som jag "tappat bort" lite och inte umgåtts med på väldigt länge, men nu när en av dem tog initiativ till en träff så hade vi hur trevligt som helst 😊
 
Traskade ner till Ica för att panta och handla
Plockat maskrosblad och annat grön till sniglarna
Tvn la av i torsdags, satt i 1 timme med Telia nissen, och 40 min i fredags. Men den funkar ändå inte...
Så nu ska Telia skicka en ny box, så hoppas att den kommer snart och funkar...
Mamma har en liten tv i sitt sóvrum, men där går bara 4 an att få in.
Får titta på ESC på datorn
Städat hos djuren, får fortsätta i morgon
 
Kollar på gränbevakarna, vem har med sig 15 tusen dollar i kontanter? Hade inte vågar gå runt med så mycket kontanter

För en många herrans år sedan när jag var tonåring så var det en vän till familjen som skulle bevaka kriget i Somalia och när USA invaderade Mogadishu för New York Times. Naturligtvis är det cash only som gäller. Hen hade inte tid själv eftersom allt var lite lätt kaosartat så jag skickades ut för att hämta ut tusentals och åter tusentals i us dollars från banker över hela stan. Snacka om att jag var paranoid när jag gick omkring med en mindre förmögenhet i dollar i Nairobi.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 116
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 444
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 834
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp