Vad gör vi? Del CLXXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jättefin!
20230513_191150.jpg
 
Idag fick pållan vila då det var stallstäd och fix i solskenet vilket ju tog några timmar✌️😊. Under tiden var älsklingen I stan och köpte ny takfläkt till sovrummet 😍 eftersom den andra gett upp och lite annat pyssel här hemma 😊. Sen passade vi på att grilla istället för lördagstacos när vädret var så bra, sååå gott 😋😍. Nattat kaninerna 🥰 och nu är ESC-myset igång med chips, choklad och lakrits 😍😊.
 
Mockat kattlådan, med trägen hjälp av en liten brun katt. Varför hon alltid ska gå på toa just när jag mockar har jag aldrig förstått vitsen med. Visst när det är rent och fint men under tiden? :cautious:
 
Stängde av eurovision, tyckte bara det var skränigt :bag: Hoppas väl på Sverige förstås! Kan inte förstå hur Finland skulle vara vår största konkurrent O_o

Får nog bli sängen nu! Ny dag imorgon och då ska jag i alla fall till hästarna 🥰
 
Gjort nära nog noll idag, bara vilat, sovit, rastat hundar, inmundigat febernedsättande -repeat.
Somnade för natten relativt tidigt ändå och vaknade nyss pga hostar lungorna ur kroppen :meh:

Sitta upp, hosta ur mig lågra liter slem, få i mig vätska och sen somna om är planen :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi har varit ute på sjön och fikat (en del fiskade också). Kisse fick vara hemma hos husse på sin upphöjda position ovanpå vitrinskåpet:
99 100 101
Svar
2 015
· Visningar
81 116
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 444
Senast: Badger
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
980
Senast: Nepenthe
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 834
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp