Hemma med sprängande huvudvärk och illamående. Trist slut på en lyckad dag.
Ska lägga mig i sängen och försöka titta en stund på ESC
Ska lägga mig i sängen och försöka titta en stund på ESC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åååh! Bästa sysslan ju.Jag har pussat på föl!
Visa bifogad fil 118904
Insåg att du skrev dollar, detta var i svenska gränsbevakarna i tisdags o skrDom har nog inte räknat klart än, fick pausa programmet
Ähhhhhhhhhh!!!! Jo!De har slutat med mitt nyupptäckta favvogodis på ICA så jag funderar på om det är rimligt att köpa hem 2.4kg haribo click mix till mig själv? Nej?
Inte här... Vår tv slipper det... här visades hokey vm... men mina ögon gick och la sig i sängen... de känns som om ncc tippat tre ton grus i dem de är trötta öch röda.......Tittar väl lite på eurovision ändå då
Beror på hur länge det varar, tänker jag?De har slutat med mitt nyupptäckta favvogodis på ICA så jag funderar på om det är rimligt att köpa hem 2.4kg haribo click mix till mig själv? Nej?
Bra!Ähhhhhhhhhh!!!! Jo!
Sant detBeror på hur länge det varar, tänker jag?
Vår ungkatt gör likadant när vi rensar kattlådan .Mockat kattlådan, med trägen hjälp av en liten brun katt. Varför hon alltid ska gå på toa just när jag mockar har jag aldrig förstått vitsen med. Visst när det är rent och fint men under tiden?